четвртак, 28. мај 2015.

Sunny Days Outfits #1♥

Zdravo ljudi!
Ja sam tip blogera, koji kada ne zna kakav post da piše, uvek se može da se oskloni na outfit postove. Ovog puta radim, odnosno pišem, jedan outfits post za sunčane dane, nije bitno da li je leto ili proleće. ☺
Kao što sam 100 puta ponovila, nisam modni ekspert, ali volim da iznosim svoje mišljenje. Pa hajdemo☺Usput da kažem da sam sve slike ja pravila (veoma dugo☺).







#1 Norse Girl
Ovo mi je jedan od najomiljenijih, koji bih rado nosila. Jednostavan, a ipak zanimljiv. U ovaj outfit spada jedna najobičnija karirana košuljica (ne mora baš ovakva sa slike), jedna preslatka plavkasta suknjica i Vans patike. Kao detalj, ova torbica identične boje kao i suknja, a od šminke su dovoljni ovaj crveni karmin, i malo maskare. Jedina zamerka je, što bih izbacila ovaj kaiš sa suknje. Ovakav outfit je savršen za šetnju po parku, izlazak sa drugarima, ili dejt. ☺
10/10




#2 Beach Girl
Ovaj outfit je pravi letnji. Ovaj top je presladak, i savršeno se uklapa sa šorcem, kao izbor sam dala ove baletanke, i patike. A sve sa lepo uklapa sa ovom torbom cvetnih dezena, i za kraj sam dodala ovaj mantilić zanimljivog dezena. Nisam preterivala sa šminom, maskara i eos su sasvim dovoljni, za onog ko ne voli mnogo make up-a. ☺ Po meni bi šorc, trebao biti malo duži. 
9/10


#3 Swag Girl
Ovo je jedan stil koji preferiram, zapravo swag. Ovaj slatki top sa dezenom zastave Amerike, se sjajno uklapa sa ovim šorcem, i naravno kačketom istog dezena. Adidas patike i adidas ranac, iste boje se takođe odlično uklapaju. Uz ovo je od make up-a dovoljno ovo Rosalovo labelo, i malo maskare. Ne znam šta više
dodati. ☺
10/10



#4 Pink Girl
Ova kombinacija je preslatka. Sjajna je za svadbe, rođendane, dejtove. Totalno je girly, i sve je u pink boji, ali različitim nijansama. A od make up-a su dovoljni rozi Baby Lips, i ova essence senka, jer je cela kombinacija veoma upadljiva, i ima puno detalja.
7/10

To bi bilo to sa kombinacijama, ovo je smao prvi deo, neki drugi dan pišem drugi deo, jer imam puno outfit ideja. Ali trenutno me mrzi da ih pravim. Ne krivite mene, prosto sam lenja. ☺

Vidimo se! ☺


17 коментара:

  1. Svi outfiti mi se mnogo dopadaju , ali ja bih najradije nosila 2. i 3. Divan post. <3

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Svi su prelepi, ali meni se najviše dopadaju 2. i 3. Baš si ih lepo sastavila. <3

    ОдговориИзбриши
  3. Druga kombinacija mi se mnogo dopada zato sto je u potpunosti opustena i nekako leprsava. I cetvrta je takodje super,narocito zato sto me roza boja u zadnje vreme asocira na Bellu Throne.<3

    ОдговориИзбриши
  4. Super post ! :* <3
    Mozes li da mi se javis na e-mail, da te nesto pitam..
    prettyprincess061@gmail.com

    Prettyprincess6.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super kombinacije Ninaa. <3

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Kombinacije su prelepe, a pogotovo treća!

    http://inmyownworld321.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Swag girl def. moja ! <3
    http://makeup-hair-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Cool outfiti.Prvi outfit mi se najvise dopada!Odlican post!
    Novi post na mom blogu --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши