четвртак, 4. фебруар 2016.

1st BLOG GIVEAWAY!


- I napokon je došlo vreme za prvi giveaway na mom blogu. Znam da je ovaj giveaway trebao da se održi dosta ranije, ali nekako nikad nisam imala uslova za njega. Stvari sam nabavila još pre mesečak dana, ali nikako nisam mogla da ih uslikam. Znam da ni sada slike nisu odgovarajućeg kvaliteta, ali mislim da je krajnje vreme da se ovo postavi. Nagrade nisu velike, ali sam prosto htela da vam dam mali znak pažnje za ovih skoro 150 čitalaca, i skoro 30 000 pregleda na blogu. Takođe giveaway je internacionalan, tako da svi koji su sa Balkana mogu učestvovati. Pravila su na kraju, a sada hajde da pređemo na nagradice. ☺


- Prvo za vas imam Lipgloss sjaj za usne, Baby Lips Electro PINK SHOCK i Gabrini olovku za usne. Odlučila sam da ovaj prvi deo budu proizvodi za usne, pa sam izabrala proizvode u rozikastoj boji da bi se sve slagalo. Takođe, nagrade ćete dobiti u kutijici sa prve slike, pa sam morala Baby Lips da izvadim iz pakovanja (nadam se da mi nećete zameriti) kako bi mi sve lakše stalo.


- Zatim za vas imam nešto za nokte, dakle Eveline lak za negu noktiju i She Nail Enamel u boji 308. Eveline lak je meni mnogo pomogao, pa se nadam da će i onome ko osvoji ovo. Volim da nosim crne lakove pa sam se odlučila da drugi bude She u crnoj boji.


- I za kraj za vas imam B.U. fancy cinderella parfem i Rexona dezodorans u stiku. Kao što znate i sama često koristim B.U tako da sam odlučila da to bude prvi. A Rexona je takođe jako dobar, i zaista ostaje 48h na telu.

- I to bi bilo to, kao što rekoh nagrade nisu ništa veliko, ali vama veliko hvala na svemu do sada. Ko bude osvojio ovaj giveaway dobiće i jedan specijalni poklončić, jer sam htela da pripremim i neko iznenađenje. A sada pređimo na pravila, koja su iskreno veoma laka.

1. Morate biti učlanjeni na moj blog , pomoću gadžeta sa desne strane (OBAVEZNO).
2. Lajkujte facebook stranicu mog bloga OVDE (nije obavezno ako nemate nalog).
3. U komentar stavite svoje podatke (mail, ime na facebook-u).
GIVEAWAY TRAJE DO 15.2.2016.
Očekujte da će naredna darivanja biti bolja i veća, kako i moj blog bude rastao. 
SREĆNO SVIMA!

- I to bi bilo sve, pobednika ću izabrati preko random.org  sajta. Hvala svima koji učestvuju, i hvala vam na deset savršenih meseci ovde na blogu.  Mi se vidimo vrlo uskoro. ♥

65 коментара:

  1. Pokloni su stvarno predivni! :)
    Email: marsapetojevic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super pokloncici, ja imam ovaj electro ali strike a rose. ♥
    e-mail; isidoradimitrijevic77@gmail.com
    fb: Miljana Dimitrijevic

    Srecno svima ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Super su pokloni i mnogo izgledaju slatko i zaista imas sjajan blog:))
    E-mail;anabundalo3@gmail.com
    fb:Dajana Lilic
    Ana<333

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicni pokloncici. :))
    email: jecaxx2010@gmail.com
    fb: Jelena Milic

    ОдговориИзбриши
  5. Ma sve je vrh! ♥

    fashionholicyeahh@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sve sam odradila! Poklončići su predivni. :)

    Facebook: Milica Stanišić (ćirilicom)
    E-mail: milicastanisicms@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicni pokloni :)

    aleksandra.popovic1828@gmail.com
    Александра П.

    Beauty by Alex

    ОдговориИзбриши
  8. Predivni poklončići! :)
    E-mail: aleksandra.ristic2000@gmail.com
    Facebook: Aleksandra Ristić

    ОдговориИзбриши
  9. Pokloni su zaista divni!♥
    Facebook:Tijana Stanojčić
    E-mail:tijanastanojcic48@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Predivni pokloni ♥
    Facebook : Jovana Filipovic
    E-mail : jovanica58@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. Pokloni su prelijepi i sviđaju mis e stvarčice koji si odlučila pokloniti. :)
    E-mail: batgir030330@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  12. Prelijep poklon, posebno mi se sviđa crni lak.
    Ja sam tvoj tačno 150 član na blogu pa čestitam ti što si dosegla tu brojku, pratim te i na fejsu po imenu Mirsada Fusko. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Predivni poklončići! Čestitam na već 10 mjeseci blogovanja i odličnom uspijehu!

    E-mail: beautycorner18@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  14. Sve je predivno , izabrala si prelepe poklone ♥♥ :D
    Mail: jocy.markovic01@gmail.com
    Fb: Јована Марковић

    ОдговориИзбриши
  15. Super je Giveaway :D

    e-mail: sashkapetkovic@gmail.com
    Facebook: Saška Petković

    ОдговориИзбриши
  16. Odlicni pokloni❤️

    Email: fabsanja@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. Pokloni su odlični. *o*
    - Član sam :) <3
    - Lajkovala sam :) <3
    - E-mali: nadjadollsari@gmail.com
    - Fb: Nađa Dimitrijević, mada mislim da ima više profila pod tim imenom...

    ОдговориИзбриши
  18. Pokloni su divni. ♥
    Sve sam uradila. :)
    E-mail: nevenaloncar5@gmail.com
    Fb: Nevena Lončar

    ОдговориИзбриши
  19. Super su poklončići, Nina! Učestvujem! Mail: milicaraca333@gmail.com
    Fb. Milica Raca

    ОдговориИзбриши
  20. Predivni su pokloni , jako mi se svidjaju !
    E-mail; anitahadzija@gmail.com
    Fb; Anita Hadzija ❤

    ОдговориИзбриши
  21. Predivni pokloncici, zaista mi se sve jako, jako dopada. ♥
    Uradila sam sve :)
    Fb: Samira Obucina
    e-mail: obucinasamira@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  22. Savrseno savrsenstvo si i ti,i pokloni! Predivno je sve! <3
    Fb- Zeljana Minic
    E-mail- preradoviczeljanap@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  23. Odlični pokloni!♥
    Lajkala sam stranicu, a mail je upnevergive656@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  24. Mnogo mi je drago što si postigla ovakav uspeh! Verujem da će vremenom broj članova i pregleda biti mnogo veći i veći.☺ Poklončići su stvarno divni, a B.U. proizvode takođe obožavam!♥

    E-mail:compliment.my.brain@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  25. sve cestitke na uspesimaa i onima koji ce usediti! srecno svima na darivanju a pogledaj moj post u toku je GLAMULET+charm giveaway contest <3
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  26. Sjajni pokloncici :-) <3
    e-mail : katy.bre.91@gmail.com
    fb : Katarina Katy Milovanovic

    POGLEDAJTE MOJ NOVI POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/02/bugs-bunny.html

    ОдговориИзбриши
  27. Odlični pokloni :)
    FB:Branka Knežević
    E-mail:branka.370833@gmail.com

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  28. Predivni pokloni draga! Nisam razumjela, da li je giveaway internacionalan? :) ♥

    Molim te, isčlani se i ponovo učlani u moj blog jer sam promijenila link.. Mnooogo bi mi značilo --------> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши