понедељак, 21. септембар 2015.

Fall tag | COLLAB


- I kao što rekoh, vreme je za još jedan collab. Ovoga puta sa Vidom, i za danas smo odlučile da uradimo jedan tag. A u pitanju je fall tag, u kome odgovaramo na pitanaj o jesenjem godišnjem dobu (logično). Pa obavezno pogledajte Vidin post i blog, jer je odlična blogerka. I da, izvinite ako ne budu potpuno isto prevedena sva pitanja, jer smo ih uzimali sa engleskog i mi prevodile, pa se malo razlikuju naši prevodi. A ja hajde da počnem sa pitanjima. ☺

1. Omiljeni fall proizvod za usne?
Pa nemam neki najomiljeniji, ali ako bih morala da biram onda su to Balea Cherry Dream i OH! Orange electro baby lips.

2. Omiljeni fall lak za nokte?
Essence u tamno ljubičastoj boji je odličan za jesen.

3. Omiljeno Starbucks piće za jesen?
Nema Starbucksa u mom gradu (a ni u Srbiji), tako da nemam omiljeno. Mada bih jako volela da ih probam, i sigurna sam da hoću jednoga dana.



4. Omiljena fall sveća?
Nemam. ☺

5. Omiljeni šal ili ešarpa za jesen?
Nemam sliku, ali imam ih previše. Pogotovo volim cvetne ešarpe u nekim jesenjim nijansama.

6. Omiljenu film za "Noć veštica"?
"Hocus Pocus" jer nije mnogo strašan a prezanimljiv je.


7. Omiljeni slatkiš za "Noć veštica"?
Kao što znate kod nas se ne slavi taj praznik, tako da nemam.

8. Šta oblačiš za "Noć veštica"?
Kada bismo je imali, premaskirala bih se u neku vešticu ili u Anu iz "Frozen"-a.

9. Šta je tvoja omiljena stvar u vezi sa Fall sezonom?
Bukvalno sve izuzev škole. Dobro ušaškana u ćebencetu, gledajući i slušajući kišu uz film ili knjigu. Način oblačenja, vreme i sve ostalo. ☺

- To bi bila sva  pitanja, a vi pogledajte Vidin post. I ja lično ne bih nikoga da nominujem, jer je ovo ipak collab. Ko god da hoće da uradi tag, slobodno neka uzme naša pitanaj i uradi. To je sve za danas, vidimo se! ♥

24 коментара:

  1. Hello from Spain: In my town there is no Starbucks. A pity. Interesting answers. Nice photos. Keep in touch

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiv tag... Da bar StarBucks dođe k nama xD

    ОдговориИзбриши
  3. Interesantno. Šteta sto Starbucks nema kod nas, iskreno se nadam da će uskoro stići..

    http://only-for-girls-fashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Interesantan tag. Ja sam jednom bila u Starbucksu kad sam išla u Beč i pila sam onaj passion tea. Mogu ti reći da je potpuno isto kao i onaj ledeni čaj od brusnice, također jedno piće je jedno 3-4 eura tako da nisam baš bila zapanjena koliko sam mislila da ću, ali eto opet ja sam jedno piće probala a koliko ih samo u starbaksu ima Bog jedini zna haha.

    ОдговориИзбриши
  5. Odlični su ti odgovori! Puno ti hvala što smo konačno zajedno napravile collab post! ☺♥

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican je tag,i napisala sam ga na svom blogu,i spomenula te.Da li bi zelela da odradis collab samnom? Ako da,javi se na mail: preradoviczeljanap@gmail.com ♥

    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post,jako zanimljiv tag <3!I tvoj i Vidin post su prelepii <3 :-)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super tag, odgovori jos bolji. ☺♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Nazalost Starbuks nemamo u Srbiji.😢
    Inace,obozavam jesen i kada pada kisa.☺
    justbeyourself31.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super post! I da, nažalost mi nemamo Starbuks u Srbiji. Moj omiljeni lak za nokte kad je jesen je definitivno crveni :)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Trebali su otvoriti Starbucks ali iz nekog razloga nisu :/

    ОдговориИзбриши