субота, 20. јун 2015.

Shopping Tag ♡


Zdravo!
Da li sam ikada pomenula koliko volim beaty tagove? Iskreno, jako sam želela da uradim neki tag, i dosta sam tražila razne tagove na internetu. Međutim, nisam imala sreće, pa sam sama izmislila ovaj tag. Mislim da već postoji, ali sam ja smišljala pitanja. Ako neko želi, naravno, može da ga uradi. ☺ Pa hajde da krenemo sa pitanjima.

1. Koliko često ideš u šoping?
Ne jako često, obično odem u mini-kupovinu za par stvari, a u veće retko.



2. Koliko u proseku traje jedan tvoj šoping?
Ako se dobro organizujem, i ako sam prethodno bila u toj radnji ne treba mi mnogo vremena, samo eventualno dok isprobavam stvari. Ali ako se ne organizujem, ili ako po prvi put idem u tu radnju može da potraje i satima.


3. Sa kim najradije ideš u šoping i zašto?
Sa najboljom drugaricom ili drugaricama. Mislim da je uvek najbolje ići sa jednom prijateljicom, kada je tu grupa obično se svuda razlete, ili sve imaju različito mišljenje. Npr. kada me zanima da li mi jedna stvar stoji svaka će reći različito.


4. Da li kupuješ online, i koliko?
Da, mada ne često. ☺


5. Da li imaš omiljenu radnju, ako da, koju?
Da, to je NewYorker. Iz razloga što tamo uvek nađem šta mi je potrebno.


 6. Koji odevni predmet najviše kupuješ?
Pantalone, tj. farmerke, mada više nije sezona.


7. Da li više kupuješ šminku ili odeću?
Odeću. ☺


8. Koja boja preovladava u tvom garderoberu?
Bela boja. Kombinuje se uz sve. ☺


9. Umeš li da preteraš u šopingu?
Da. ☺


10. Imaš li modnog uzora, ako da, kog?
Hmm... pa ne baš, ali mi se dopada stil od Barbare Palvin.




I eto. To bi bilo to. Bilo je predviđeno da ima više pitanja, ali mi nestaje struja pa ne bih da mi se sve poništi. A mi se vidimo! ☺


32 коментара:

  1. Bas mi se svidja ovaj tag, smislila si super pitanja i mozda ga i ja uradim nekad. I da, bela je definitivno savrsena boja za kombinovanje. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Bas mi se svidja ovaj tag, smislila si super pitanja i mozda ga i ja uradim nekad. I da, bela je definitivno savrsena boja za kombinovanje. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20. јун 2015. 17:56

    Sviđa mi se tag. Ja ne umem da se organizujem, tako da uvek traje par sati. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Napisala sam ovaj tag na svom blogu.Post ce izaci sutra ili prekosutra pa ako zelis pogledaj sta sam ja napisala kao odgovore na tvoja pitanja u ovom tagu :)

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odgovori su divni, jako smo slicne. Nego, jedno pitanje, posto nisi nominovala nikoga, mogu li svi da urade ovaj tag?♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Naravno, meni je bezveze to sto treba nekoga nominovati za tagove. Po meni oni su sjajan nacin da se bolje upoznamo. ♥

      Избриши
  6. Sviđa mi se tag, pitanja su odlična :)

    http://teenagegirlsdiarydiy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Sviđa mi se tag, takođe i meni je omiljena radnja NewYorker :)

    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super je TAG,a i pitanja su! ♥ Super post Nina.

    Novi post na mom blogu! http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Na mom blogu je prvi post bas vezan za kupovinu. Ogroman sam sopingholicar i sate provodim kupujuci sminku i garderobu. Kupovina online mi ne predstavlja tu car koju predstavlja odlazak u soping centar.

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Post je odličan, a slike su stvarno prekrasne. Smijem li posuditi ova pitanja za shopping tag post na svome blogu? :) Naravno spomenula bih te u svome postu da sam došla na ideju preko tvog posta :)
    Puno bi mi značilo da posijetiš moj blog i ostaviš komentar :) http://vidastefic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Divan post! Bas mi se dopada ovaj tag i volela da bih da ga uradim uskoro ako mi dopustas. :)
    Inace, vecinom bi i moji odgovori bili isti kao i tvoji. ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post!Odgovori su nam mnogo slicni,samo sto u mom gradu nema New Yorker,no ima mnogo kvalitetnih trgovina sa odjecom.

    funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Nema ni u mom, ali ima odmah u susednom gradu, a tamo cesto idem. ♥

      Избриши
  13. Odličan post i veoma zanimljivi odgovori! I ja ću uraditi ovaj tag, čim prođe sva zbrka sa tagovima jer sam ih uradila 38349735 u zadnje vrijeme. :D ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Pre svega, moram da ti kažem da tvoj blog izgleda voma lepo i uredno. Sviđa mi se pozadina.
    Ja baš volim da radim tagove, a ovaj mi se čini zanimljivim. Super si odradila ovaj tag.

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš. I ja sam kod tebe.
    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Super osmišljen TAG! Ja nisam neka posebna šopingholičarka, pa verovatno čitanje mojih odgovara ne bi bilo toliko interesantno, ali volim povremeno da odem u šoping, samo što mrzim da isprobavam odeću, to mi je noćna mora. :D

    ОдговориИзбриши
  16. Dopada mi se sami TAG, kao i tvoji odgovori. Vjerovatno cu ga uraditi na svom blogu.

    P. S. Ukoliko zelite posjetite moj blog, pocetnik sam i svaka najmanja podrska mi znaci!

    zarinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Odlican post! I ja vise volim kupovati odecu umesto sminke <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i zapati me hvala <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  18. Odličan post ! Mislim da ti je ovo jedan od najboljih postova . ♥

    ОдговориИзбриши