недеља, 21. јун 2015.

Clothes I Want To Buy For Summer ♥


Zdravo!
Videla sam nedavno na nekoliko blogova, postove o odeći koju žele da kupe sa nekog sajta. Ali ja ne kupujem često preko interneta, pa ću umesto toga da napišem post o odeći koju želim da kupim, iz bilo kojih radnji ovog leta. 


- Prva stvar jeste ovaj šorc. Videla sam dosta ovakvih po tumblr-u, we heart it-u itd. ali nisam uspela kod mene u gradu da pronađem ovakav. Sviđa mi se zbog dubokog struka, i prosto boje ovog teksasa, a i detalji su super. Jedina zamerka je što je malo kratak, ali opet odgovara za leto. Iskreno se nadam da ću ga naći do polaska na more. Mislim da se super kombinuju uz sve. ☺


- Sledeća stvar su ove farmerke sa tregerima, ili kako god da ih nazovem. One nisu možda totalno letnje, zbog dužine, ali mi se svakako dopadaju, i mislim da bih mogla da ih nosim i leti. Njih ima svuda po gradu, ali nikako da se setim da ih kupim. Mislim da bi lepo izgledale i ovakve, samo kratke dole kao šorc, mada takve nigde nisam viđala. 


- Sledeća stvarčica je ova suknja. Privatno, ne volim da nosim suknje. Ali ova mi se veoma dopada. Njih iskreno nigde nisam mogla da nađem, mada sigurno mogu da se poruče preko interneta. Dopada mi se u ovoj boji, i materijalu. I mislim da se lepo uklapa uz sve boje. ☺


- I tu je i ovaj mantil. Prvo, dopada mi se dezen, tako je lagan a dobar detalj svakoj kombinaciji. Super je za letnje vreme, mada nije loš ni za proleće. Do sada sam ih retko viđala da se kupe. 


- I evo je i prva torba na listi. Nije li divna? Do sada ih apsolutno nigde nisam viđala, tako da mi izgledaju veoma originalno. Mislim da bi bilo bolje da imaju ručku gore, mada i ovako izgledaju lepo. Lepo bi se kombinovale uz teksas i belu boju. Mislim da su originalan komad za npr. maturu. 

- Koliko samo ova majica izgleda slatko? ☺ Moje dve omiljene stvari na jednoj slici - printovane majice i pica. Izgleda divno, i nije samo letnja. Sklop boja je lep, kao i duhovit natpis. Ovo mi je omiljena ''vrsta'' majica. ☺


- I jedan kačket. Inače ne volim da ih nosim, ali kad sam nedavno videla ovaj na We Heart It-u, mislim da sam se zaljubila. Dezen banana je presladak, kao i sam kačket. Mada je mana što ih retko ima kod nas. 


- Kad smo već kod printane hrane, evo još jedne takve. Jako volim top - cropove, i zaista su sjajni za leto. Dezen je presladak i dopada mi se što je stomak otvoren. Mada ne znam gde bih ga pronašla.


- Da pređemo na obuću. Prva stvar od obuće su ove preslatke Tomsice. One imaju da se kupe u mom gradu, samo nisu originalne. Volela bih da ih uskoro kupim jer su stvarno super za letnje vreme. ☺


- I za kraj ove Nike patike. One mi se posebno dopadaju zbog njihove boje. Mada mislim da ću ih kupiti tek sledeće školske godine. ☺

To bi bilo to od ovog posta, vidimo se!

27 коментара:

  1. Meni su ove farmerice na tregere toliko fantasticne. Vec dugo imam ogromnu zelju da ih kupim , ali nikako da ih bilo gde nadjem . Prvi sorc mi je sa onim nitnama bas privukao paznju i cim sam ga videla u glavi sam stvorila kombinaciju koju bih rado ponela bilo gde. Suknja mi je maestralno ukombinovana , ali je ne bih uzela jer suknje ne nosim i nisu u mom fazonu.Za model kakav imaju poslednje patike nikad nisam verovala da bih mogla ovo reci ali one su presvrsene .Prvom prilikom kada posetim neku "Nike" radnju odlazim do police sa patikama da ih pronadjem.
    Pozdrav , lepotice

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Stvari su divne. Ni ja ne volim da kupujem preko interneta, nije da se plasim ili bilo sta slicno, nego jednostavno ne volim. Kupila sam slicne espadrile i mogu ti reci da je to nesto najudobnije sto sam ikada probala!♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Pa meni izgledaju stvarno slatko, sigurno ih kupujem prvom prilikom. ♥

      Избриши
  3. Stvarcice su zaista divne, a neke i sama zelim da kupim. Nigde ne mogu da nadjem sorc na tregere, a suknju istu kao i na slici sam videla u Terranovi, ako ti je od pomoci. Top sa lubenicama je stvarno divan, kao i espadrile!

    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман21. јун 2015. 19:57

    Sve stvari su divne. Ni ja ne volim suknje. Obično ih kupim, jer mi se dopadne kroj ili boja, ali ih ne nosim. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман21. јун 2015. 20:52

    I ja baš hoću farmerke sa tregerima,nemam ih odavno,imala sam još kao mala,pa ih više ,logično ni ne nosim.Super post!!♥

    ОдговориИзбриши
  6. Farmice na tregere su fantastične! Ja tražim kraće za leto, takođe sa tregerima. Najbolje bi bilo da je donji deo kao šorts, ali ne znam gde bih to mogla da nađem. :/ Suknjice obožavam da nosim, a ova sa slike je prelepa! <3

    ОдговориИзбриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. Sve ove stvari su divne posebno majice sa veselim printovima <3

    ОдговориИзбриши
  9. Uuu baš mi se sviđa post, vidim da imamo dosta sličan stil, pa ću ti preporučiti dosta toga. Dakle, ja imam tregere samo što su kratke, a ne duge nogavice. Uglavnom, te kratke imaš u gotovo svakom dućanu, slično je i s dužom verzijom. Crnu skater suknju sam ja kupila u A&F u inozemstvu, ali imaš ih u Bershke. Majice s printovima hrane i sl. možeš naći najviše u New Yorkera. E da, što se tiče hlača sa zakovicama teško ih je pronaći kod nas, ali možeš ih i sama izraditi. Pratim te jer mi se blog zaista sviđa. <3

    http://angieslittlesecrets.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post! Ja zelim aposlutno iste stvari, jer meni nikada nije dosta kupovine! :D Sorc sa nitnama je savrsenstvo! Inace, imas savrsen stil! ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Stvari su predivne. Ove hlače s tregerima su mi nešto predivno i moram si ih kupiti što prije. Predobar post. :))

    http://troiscorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Stvari su stvarno divne. Ista si kao moja sestra,i ona voli sve te stvari,kao i ja. ♥

    Novi post -http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Stvari su stvarno divne. Ista si kao moja sestra,i ona voli sve te stvari,kao i ja. ♥

    Novi post -http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Želim sveeee hah. Stvari su stvarno predobre, a posebno ove farmerice na tregere. Imamo stvarno sličan stil :)

    http://teenagegirlsdiarydiy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Za prve četiri stvari kao da je moja najbolja drugarica pisala!! hahah
    Poslednjih mesec dana kuka kako bi volela da ima!! :D
    Odličan post kao i ideja, sviđa mi se što imaš originalne ideje!! :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши