понедељак, 13. јун 2016.

35 Stupid & Weird FACTS about me

*ova slika je tako kul i can't*

- Nisam imala neku posebnu ideju za post, pa sa obzirom koliki sam čudak odlučila sam da malo blamiram sebe preveći ovaj post. ☺ Ako me pratite duže vreme već ste i sami mogli da primetite da sam s vremena na vreme malo čudna, pa sam u ovom postu odlučila da podelim sa vama neke još čudnije i gluplje činjenice o meni...


1. Pričam sa kaktusima (trenutno sam u fazi kad ih imam svuda po sobi) i sa životinjama.

2. Kad sam bila manja u igrama nisam kao svaka normalna devojčica želela da budem princeza ili vila, nego uvek veštica... (Pitam se zašto? :3)

3.  U petom razredu sam išamarala jednog dečaka jer je "zaboga" uvredio One Direction... WTH??!!

4. Uvek gledam DIY videe i čitam takve postove, ali nikada zapravo ne isprobam te ideje, iako kažem sebi da hoću.

5. Kao mala trenirala sam karate.

6. Oznojim se kada na TV-u gledam neki sport a kamoli da ga igram...

7. Trenutno sam u pidžami.

8. Dok ovo pišem je 10:57 ujutru.

9. Celu noć razmišljam o životu, a zato ceo dan prespavam.


10. Kad stavim ajlajner izgledam kao panda.

11. Uvek provalim kad ljudi lažu, verovatno jer sam škorpija u horoskopu.

12. Najlepši komliment koji sam ikada dobila je bio kad mi je drugarica rekla da ličim na Bethany Motu (zbog kose, rupica na obrazima i naočara, inače stvarno ne ličim ☺).

13. Omiljena imagirana stvorenja su mi jednorozi i pakachu.

14. Mnogo volim da se svađam i da dokazujem u pravu kad znam da jesam (ovo mi je verovatno najgora osobina).

15. Lenja sam, i znam da ovo svi kažu, ali ja prelazim granice normalnosti.
(ova pesma je moja svakodnevnica)

16. Nikada nisam probala Starbucks ali mogu da se kladim da je predobar.

17. Mrzim kada ljudi mljackaju i kada su neuredni.

18. Nosila sam 3 godine običnu protezu.

19. Volim Jokerove citate iako su (pomalo) creepy...

20. Plačem uz tužne crtaće.

21. I dalje znam na pamet svaku pesmu iz Princeza Sirena.

22. Ne umem da držim jezik za zubima.

23. Mnogo volim da dajem savete, iako nekad ni sebi ne bih znala koji savet da dam.

24. Nastavnica matematike me zove "psiholog", long story...

25. Imala sam simpatiju jedno dva puta u životu.

26. Trenutno mi je Connor Franta na pozadini telefona.

27. Mrzim da pričam o ljubavi.

28. Sada je već 11:14.

29. Treba da se spremam za školu za tačno 46 minuta.

30. Užasna sam u matematici.


31. Jednom sam sanjala sam da jedem čokoladu i probudila se sa izgriženim jastukom.. ne šalim se...

32. Mesečarim i pričam u snu.

33. Nikada nisam očekivala da ću imati ovoliko pratioca i pregleda na blogu, HVALA VAM PUNO!

34. 24h sam na Snapchatu ali nikad ništa ne objavljujem.

35. Bukvalno dnevno pijem više čokoladnog mleka nego vode...



- I to bi bilo to za ovaj post, idem da završim nešto iz geografije pa da se spremam za školu, vidimo se uskoroo! ♥ I da, umesto da radim poseban post, ovo je u isto vreme odrada taga za koji me je Andjela nominovala samo sa mnogo više od 7 stvari, i ovo nisu stvari koje volim kod sebe haha. Btw pišite mi u komentarima da li i vi radite nešto od ovoga ili sam forever alone.
yours:

38 коментара:

  1. 4,14,15,20- this is so me
    Jako zanimljiv post! ^^

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hahahaha ali Princeze Sirene definitivno najbolji crtani,iskreno! :D ♥
    Stvarno sjajan post,nedostajali mi tvoji postovi,odavno ih nisam čitala haha :D
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. PRINCEZE SIRENE 4ever THE BESTTTTT.. Dobro, iskuliraj ovo što sam napisala.
    I ja znam svaku pjesmu napamet, tako da nisi jedina.
    Jako zanimljiv post, moraću i ja nešto ovako da uradim. :D ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Do I see budgies on the first picture??? I talk and cry while I'm sleeping, and my family thinks that it's kinda annoying, I often have nightmares... I give advices to everyone too, but giving one to myself is a different story...
    dr-problem-my-world.blogspot.com
    Stop YuLin 2016!

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Mnogo mi se sviđa to što si iskrena prema sebi i što se ne stidiš svojih smešnih osobina. Jedno 90% stvari koje si nabrojala su slučaj i kod mene, jako smo slične ☺
    allKatie - Novi post!

    ОдговориИзбриши
  6. Hahaha mislila sam da sam jedina koja radi ove stvari koje si navela, dobro jee da nisam xD
    Predobar ti je post i presladak blog! <3

    andrijanaslife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Doslovno radim skoro sve od ovih stvari haha
    Jako zanimljiv post! :)

    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Hahhahaha ovaj post je predobaar xD Mnogo mi se dopadaaa !!

    Novi post :girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Hahhahahha, mrtva sam! :) I veruj mi, nisi jedina koja mesečari. ja sam se jednom probudila u 3 ujutru i otišla da zovem drugaricu na telefon kako bih je pitala šta imamo od časova sutra. Tako da nemoj da te to brine, hehe. :) <33


    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  10. Predobar je post, uživala sam čitajući.. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Suuper post,drugaciji od drugih <3!Nisi jedina koja je forever alone...

    blogorodjendan perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Imaš super postove! Tvoj blog mi je omiljeni i najbolja si! xoxo
    http://blogwritteninpajamas.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Zanimljiv post. ❤☺

    Pogledaj, molim te, moj poslednji post, treba mi za saradnju.
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Hah zaista smo slične ( i moja najbolja drugarica je škorpija ). Mislim da i nisi zapravo čudna jer svi mi imamo neke neobične stvari koje radimo ( npr. ja stalno započinjem pisanje dnevnika ali ga NIKAD ne zaveršim )

    ОдговориИзбриши
  15. Omg, nisi cudna. Hahaa ... Mislim, jesi cudna, ali svako je se po necemu izdvaj hahaaha
    Inace i ja znam sirenicee, svw pesme hghahahah... Ali za kaktuse...HIT!! ♡♡♡Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман16. јун 2016. 20:01

    Odlican post! :) Nisi jedina koja je samo dva pita bila zaljubljena,ja sam samo jednom tako da ima nesto u tome sto smo obe skorpije! :D Pozdrav. ♥

    ОдговориИзбриши
  17. Super post,bas si zanimljiva osoba :)
    Posjetite moj blog ako zelite highgirlss.blogspot.com ,hvala

    ОдговориИзбриши
  18. Hahah, super ti je post, pomalo smo i slične xD

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши