петак, 22. мај 2015.

My Favorite Phone Wallpapers ❤


Zdravo, kao što vidite, danas pišem post o mojim omiljenim pozadinama za telefon.  Njih uglavnom nalazim na aplikaciji We ♥ It. Tu su mnoge pozadine sa porukama, a i neke bez ikakvog teksta. Inače moj telefon je Alcatel One Touch, i veoma sam zadovoljna sa njim, bele je boje, i jedina je mana što nemaju baš svuda maskice za ovaj model. Nećemo sad o tome. Ne bih da stavljam nikakav opis, slike govore 1000 reči☺ Let's get started!

-Bliži se leto, pa mi je telefon prepun letnjih slika, tako da ću od njih krenuti.






















-Sada  slike sa tekstom. 















Awi, ova mi je mnogo kjuti. 


To je to za danas, nije mnogo dug post, ali sam jako dugo birala slike. ☺ Vidimo se!



24 коментара:

  1. Hvala na slikama, definitivno ću neku "ukrasti" za svoj mob :)


    KAKO POPRAVITI OCJENE NA KRAJU ŠK.GOD: http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi se dopadaju slike.Ove sa natpisima su predivne i ponekad vrlo poucne!
    Odlican post !!

    Posetite moj blog

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sviđaju mi se slike ♥ Pogotovo citati.

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicne slike,zasigurno cu ih skinuti na mob <3
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su bas slatke! Ja najvise volim ove sa porukom ili kada sama napravim neku. ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Slike su odlične ♥ mada meni su na početnoj od telefona slike omiljenog benda (znam opsednuta sam) ali mi se ove slike veoma dopadaju ♥

    Novi post na mom blogu →
    lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман23. мај 2015. 17:11

    Odličan post. Slike su divne, a posebno ove sa natpisima. :)

    http://savetiizasve.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Mnogo mi se dopadaju slike. Pogotovo ove sa voćkicama i morem. :) Ovaj pingvinčić je presladak♥ Postoji i takav gif: http://i.imgur.com/G7UWo.gif


    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepe su sličice, moraću neke da prebacim na telefon. <3

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post!! Super su slike!! Na pinterest-u ima takođe puno lepih pozadina!! :)

    Novi post na mom blogu!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Divan post. Jako mi se dopadaju sve slike i verovatno cu neke skinuti za svoj telefon. Hvala ti sto si ih podelila sa nama. ♥

    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. jel mozes dapostavis sliku koja ti je na pozadini?

    ОдговориИзбриши