уторак, 12. мај 2015.

Little Update + 2000 pregleda, 27 čitaoca & Q&A! ❤


Zdravo!
Pa, svi postovi koje sam pomenula u mom zandnjem postu su i dalje u pripremi. Dakle, trenutno nemam ništa potpuno gotovo, a nemam vremena da  sad završim, a razlog je naravno-škola, i još toliko obaveza, a pored svega u petak treba da menjam jednu nastavnicu, i ne mogu da zamislim kakva bih ja bila u ulozi nastavnice, i kako uopšte da predajem učenicima koji su samo godinu dana mlađi od mene...
Prvo da se zahvalim na 2 OOO pregleda i 2O+ čitaoca. Da, znam to nije neki uspeh, ali ja sam ipak pre manje od dva meseca počela sa blogovanjem, pa hvala vam, stvarno ste najbolji! ♥
Ako već  niste učlanjeni, a pritom vam se dopada moj blog klik na '' Prijavi se '' i postajete član.☺
I da, izmenila sam izgled bloga, pa me zanima da li vam se dopada, molim vas da napišete u komentaru.
Nego da pređem na drugi deo posta, koji ste vidlei u samom naslovu, tj. Q&A.  

Vi mi sada postavljajte pitanja, a ja ću u sledećem postu, odgovarati na njih.
Toliko od mene, izvinite zbog ovako kratkog posta-obaveze. Vidimo see!
Usput, moja preporuka vam je da poslu
šate ovu pesmu, savršenstvo je, klik na OVDE.☺


21 коментар:

  1. Kako si dosla na ideju da pocnes sa blogovanjem?
    Koji ti je omiljeni blog?
    Koji je bio prvi post koji si procitala?
    Imas li omiljenu youtubericu?
    Ako imas ko je to i zasto bas on/ona?
    Cime se bavis u slobodno vreme?
    Ne znam sta bih ti vise postavila od pitanja.Inace srecnoo sa ulogom nastavnice u petak :-)
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Omiljena blogerka?
    Šta misliš o Beth?
    Mateja V. vs Igor L.?
    Koje si godište?
    Šta za tebe znači blogovanje?
    I ovo. Za čiji blog si prvo saznala?
    Ne zznam šta jos.

    ОдговориИзбриши
  3. Super post, bez obzira na to što je kratak. Izgled bloga mi se baš sviđa, i čestitam na svemu što si opisala, i ja se blogovanjem aktivno "bavim" kratko, pa znam kolika je to sreća, hah. Prije nego što ti postavim par pitanja za sljedeći post, želim da ti poželim sreću za u petak, sigurna sam da ćeš se odlično snaći u ulozi nastavnice. :)

    1. Navedi nekoliko blogova koje voliš da čitaš.
    2. Da li tvoji roditelji znaju za tvoj blog, i ko, pored njih joše zna za njega?
    3. Imaš li neki svoj hobi, ako da, koji je?
    4. Kakav si đak?
    5. Kako sebe vidiš u budućnosti? :*

    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Za nastavnicu nemoj da se brineš, mislim da će sve biti savršeno, pošto si ipak izabrana da uradiš taj posao! ♥ Izgled bloga mi se baš dopada, nekako me podseća na more i letnji raspus koji dolaze. Hahaha, verovatno su to samo moje asocijacije. :D I bravo za skoro 30 čitalaca!

    Koji je tvoj posao iz snova?
    Omiljena knjiga?
    Da li učiš neke strane jezike?
    Hrana koju pre nisi volela, ali si je zavolela?
    Koliko još imaš do kraja školske godine?
    Kakvu frizuru najčešće nosiš?


    http://pametnodete.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. P.S: Molim te izvini za moje gutanje slova.. :(
      Dođe mi inspiracija i želim sve što brže da prenesem u komentar. ^-^

      Избриши
  5. Cestitam! :D
    Volis li slatkise?
    Omiljena zvezda?
    Sta mislis o poznatima?
    Iz koje si zemlje?
    Omiljena boja?
    Koju vrstu muzike volis?
    Omiljeni bloggerki/bloggerke?
    Volis li keks sa cokoladom?

    To je to. ♥
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sviđa mi se izgled bloga. Ne izgleda prenapadno, sasvim umereno i lepo. :) ♥

    Pitanja za Q&A:

    1. Da li voliš da čitaš knjige?
    2. Lifestyle ili modni blogovi?
    3. Omiljena poznata ličnost?
    4. Šta te je navelo da pokreneš blog?
    5. Omiljene serije?

    ОдговориИзбриши
  7. Čestitam na 28 čitaoca, možda nekima izgleda jako malo i vjerujem i da malene stvari mnogo znaće.:)
    Izgled bloga je super, jako mi se sviđa i izgleda lijepo i slatko.♥

    Pitanja:

    1. Kakva si učenica u školi?
    2. Dali voliš horore?
    3. Omiljeni film?
    4. Najdraža youtuberka?
    5. Omiljeni blogovi?

    ОдговориИзбриши
  8. Cestitam ti na broju pregleda i na broju citalaca. Zasluzila si. ♥
    Pitanja:
    1. Da li volis neon boje?
    2. Leto ili zima?
    3. Koji predmet najvise volis u skoli?
    4. Da li vise volis Tumblr ili We ♥ It?
    5. Da imas dosta slobodnog vremena koliko bi pisala postova na dan? :D

    Posetite moj blog: Style On First Place

    ОдговориИзбриши
  9. Hhahaha.....Srecno u ulozi nastavnice. I cestitam ti,zaista si to zasluzila.Inace izgled bloga je super!

    Pitanja:
    1. Koristis li We ♥ It,ako da kako se zoves?
    2.Imas li brata ili sestru?
    3.Kako ti se cini moj blog?
    4.Omiljeni blogovi?
    5.O cemu najradije pises na blogu?

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Prvo da ti cestitam na tolikom broju citalaca, evo i ja sam te zapratila pa verujem da ce svakim danom biti sve vise njih ;)
    Znam koliko to znaci, s obzirom da sam od marta krenula sa blogom :)
    Mozda su moja pitanja klasika, ali eto to je nesto sto generalno volim da znam kada upoznajem nove ljude:
    1. Kakva su tvoja iskustva sa blogovanjem, sklapas li nova poznanstva?
    2. Odakle si?
    3 Sta je to zbog cega si pocela sa blogom?
    4. Da li ti neko u tome pomaze i ako je odgovor da, ko i koliko cesto?
    5. Sta te inspirise u blogovanju, navedi omiljeni blog/ ili ako imas vise navedi par omiljenih.
    Eto to bi bilo onako u kratkim crtama, radujem se odgovorima ;)
    Lep vikend!
    isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши