недеља, 31. мај 2015.

Prednosti i Mane Kod Društvenih Mreža

Zdravo!
Svi mi uglavnom imamo društvene mreže, poput facebook-a, instagrama, twittera,  itd. Koristimo ih zbog komuniciranja sa drugim ljudima, deljem svojih fotografija, deljenjem svojih informacija i ostalo. Kao kod svega na ovom svetu ništa nije savršeno, tako da imaju mnogo mana. U ovom postu pišem o prednostima i manama na društvenim mrežama. Pa hajdemoo! ☺


Prednosti
  • Definitivno je velika prednost što su potpuno besplatne. Umesto da trošiš gomilu kredita, možeš jednostavno da uđeš na fejs, i pošalješ koliko god poruka želiš. ☺

  • Druga prednost je što su dostopne svuda (gde naravno imate internet konekciju). Bilo da ste na kompjuteru, mobilnom telefonu, tabletu itd. A velika prednost je zbog Wifi-ja, pa i da nemate internet uvek možete negde da se prikjučite na neki, ukoliko nije zaljučan. 
  • Veliki plus je dejenje fotografija, u samo par klikova, svi mogu da vide tvoju sliku. I ima opciju da je like/heart. ☺

  • Na bilo kojoj društvenoj mreži, uvek mogu najlaše da se informišem. I ujedno da saznam, ako je nekome npr. rođendan. ☺


Mane
  • Prva stvar koju najviše mrzim kod društvenih mreža jesu hejteri. Mislim oni su totalno nebitni, samo prosipaju hejtove na sve što diše (bukvalno). Tako i na internetu, samo im je cilj da neko zbog njih bude povređen. Imam 100 reči o njima, ali ipak je bolje da to ostavim za neki drugi post - posebno o hejterima! ☺


  • Ono što je po meni, pa skoro gore od hejtera, jesu nafurane fufice. To su one devojke koje su do sada imala 146429392 momaka. Na 90% slika izgledaju kao neki nafurani anđeli, sa onim facama. Takođe ponekad se provokativno slikavaju, iako imaju nekih 14-15 godina, neke i mnogo manje. Na svakoj slici imaju minimalno 200 lajkova, a ukoliko nemaju bar 100 lajkova za 2 sata, obavezno brišu sliku. I zamalo da zaboravim da napomenem, kako stavljaju opise iz neke turbo-folk pesama, što je na kraju krajeva, velika ironija. .__. 
Volim Bellu, ali sam ovu sliku stavila jer glumi takvu devojku u ovom filmu.

  • Velika mana kod društvenih mreža je izazivanje zavisnosti. Bukvalno izgubiš pojam o vremenu, i misliš da je prošlo pola sata, dok ustvari prolaze sata, i sati.... 
To bi bilo to za ovaj post. Vidimo see! 

P.S. Hvala na 38 čitalaca, i 3000+ pregleda! Nije mnogo, ali za ovako kratko vrme sam veoma zadovoljna. ☺


26 коментара:

  1. Slažem se s tobom u svemu. A pogotovo oko ''nafuranih''. Plaču ako nemaju x likeova na nekoj slici. I još se preseravaju... Užas. Po meni su gore od hejtera.

    ОдговориИзбриши
  2. Slazemo se u svemu. Ja sam jedno vreme bila strasno zavisna od facebooka, ali sam uspela da se izborim sa time uz pomoc roditelja. :) <3 I da, post je jako lepo napisan. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман31. мај 2015. 20:37

    Joj te nafurane!One su najgore!

    ОдговориИзбриши
  4. Prvo, čestitam ti na pregledu i čitateljica, upravo si dobila još jednog :* Definitivno se slažem se sa svime što si napisala!

    ОдговориИзбриши
  5. Nina, moram ti reći da imaš odličan blog. Pratim te, i tvoj sam čitalac. Ovaj post mi se baš dopada, ali i ostali takodje. :)
    Imala bih pitanje: Kako si naslov bloga stavila u sredinu, a ne na početak? :)


    Poseti i moj blog: http://smoothieglam.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvo, hvala ti. ♥
      Jednostavno je, sve to zavisi u velicini naslovima, u dizajnu samo podesi koliki naslov zelis, sto je veci to ce se vise pomeriti na sredinu. :*

      Избриши
  6. Slažem se, odličan post. Sve što si napisala je baš na mjestu, pogotovo ovo za zavisnost. Znam puno osoba koje su puno vremena provodile na društvenim mrežama, i već sada su zavisne. :)

    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Cestitke na 3000+ pregleda ! Svidja mi se post i totalno se slazem za mane. Pogotovo za major-nafurane bitchice :/

    ОдговориИзбриши
  8. U potpunosti se slažemo! A od ovih nafuranih se više ježim nego od bilo čega drugog.. Čestitam!♥

    ОдговориИзбриши
  9. Baš mi je drago što si napisala ovakav post, potpuno se slažemo oko svega. Ono što ja smatram lošom stranom društvenih mreža jesu upravo te nafurane devojčice i osobe koje su sklone tome da hejtuju sve oko sebe, apsolutno sve! Mada, od takvih ne možemo pobeći. Čestitam ti na broju pregleda i broju čitalaca. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  10. tako sam jednom pitala sa fonom u ruci zenu da mi objasni de se nalazi neka ulica, i odg mi je da pogledam u maps na telefonu. Prvo mi je bilo blam zaista, jer se ni sama nisam setila da to uopste i imam, ali otkako sam nasla ulicu uz pomoc mape stalno je koristim hahahah :D
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Ekstra post. Jaoo najjače su mi te fufice definitivno. Na hejtere ne obraćam pažnju uopšte,jer smatram da su hejteri zapravo ljudi nezadovoljni svojim izgledom i životom. A što se tih fufica tiče,te su posebna priča. Uglavnom imam novi post,pa ako želiš posjeti me :* inwonderland99.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Imas veoma inspirativne postove kao sto je i ovaj. :-)
    katherinefashion24.blogspot.com

    ОдговориИзбриши