субота, 16. мај 2015.

Q&A


Hej ljudi!
U OVOM postu, ste mi postavljali pitanja, i kao što rekoh danas odgovaram na njih. Tako da se nadam da ćemo se pomoću ovoga bolje upoznati. Pa hajdemo da krenemo! ☺

Ksenija Lukic:

Kako si došla na ideju da počneš sa blogovanjem?
Čitala sam druge blogove, i sa obzirom da volim pisanje, pomislila sam zašto da ne?

Koji ti je omiljeni blog?
Prvenstveno Tijana`s diary, Anja's diary i 
Style On First Place.


Koji je bio prvi post koji si pročitala?
Ne znam ta
čno, samo znam da je bio Tijanin.

Imas li omiljenu youtubericu?
Da, zapravo mnogo njih, pisala sam o tome OVDE.Ako imaš ko je to i zasto baš on/ona?
I o tome pi
še, pa ako niste, pogledajte.

Čime se baviš u slobodno vreme?
Pisanjem, 
čitanjem, slikanjem, u poslednje vreme dosta učim za kraj školske godine.



Elsa Elsita:

Omiljena blogerka?
Rekla gore. ☺
Šta misliš o Beth?
Najbolja je, slatkica prava, skoro je objavila novi video,  jedina joj je zamerka jer smo čekali 2 meseca da ga objavi.


Mateja V. vs Igor L.? Igor.
Koje si godište?2002.

Šta za tebe znači blogovanje?
Blogovanje mi je prvenstveno hobi, i oblogovanje me isunjava, i ako nemam mnogo čitalaca, radujem se kad je nekome stalo do mog bloga. 


Za čiji blog si prvo saznala? 
Za Zoranin i Tiajnin.

Milica Racic:

Navedi nekoliko blogova koje voliš da čitaš.
Sve blogove koje pratim voljim da čitam. ☺

Da li tvoji roditelji znaju za tvoj blog, i ko, pored njih joše zna za njega?
Znaju, pa neki prijatelji.

Imaš li neki svoj hobi, ako da, koji je?
Pisanje, čitanje, slikanje, pevanje...

Kakav si đak?
Vrlo dobra.

5. Kako sebe vidiš u budućnosti?

Kao novinara, haha. ☺

Pametno dete:

Koji je tvoj posao iz snova?
Definitivno novinarstvo.

Omiljena knjiga?

Sweet sixteen.

Da li učiš neke strane jezike?
Da, italijanski i engleski. ☺

Hrana koju pre nisi volela, ali si je zavolela?
Ne znam, uglavnom sve volim. ☺

Koliko još imaš do kraja školske godine?
4 nedelje.

Kakvu frizuru najčešće nosiš?
Pustim kosu.

Sandra Đukić:

Volis li slatkiše?
Naravno. ☺


Omiljena zvezda?
Ima ih mnogo.


Šta mislis o poznatima?
Pa zavisi o kojoj. ☺

Iz koje si zemlje?
Iz Srbije.

Omiljena boja?
Svetlo plava.

Koju vrstu muzike voliš?
Pop muziku.


Omiljeni bloggerki/bloggerke?
Rekla sam.

Voliš li keks sa čokoladom?
Mmm, da!


Anja M:

Da li voliš da čitaš knjige?

Da! ☺

Lifestyle ili modni blogovi?

Lifestyle, ipak ima više tema za pisanje.

Omiljena poznata ličnost?
Momci iz benda One Direction, i The Vamps.

Šta te je navelo da pokreneš blog?
Gore sam napisala. ☺

Omiljene serije?
Pretty Little Liars.
Kakva si učenica u školi?

Rekla sam. ☺


Da li voliš horore?
Onako. ☺


Omiljeni film?
LOL, TFIOS.


Najdraža youtuberka?
Rekla sam gore. ☺

Omiljeni blogovi?
I to sam rekla, heh. ☺

Milica Stanisic:

Da li voliš neon boje?
Da.


Leto ili zima?
Leto. ☺

K
oji predmet najviše volš u školi?

Engleski jezik. ☺


Da li više voliš Tumblr ili We ♥ It?
We ❤ It.

Da imaš dosta slobodnog vremena koliko bi pisala postova na dan?
Verovatno jedan dnevno.

Zeljana Preradovic:

Koristiš li We ♥ It,ako da kako se zoveš?

Da, zovem se  ' Queen.♥ '


Imaš li brata ili sestru?
Jednog brata.


Kako ti se dopada moj blog?
Ima sladak izgled, i super postove, ali dosta grešiš gramatiku. Pratim te. ☺

Omiljeni blogovi?

Rekla.
čemu najradije pišeš na blogu?Pa ne znam, uglavnom o svemu po malo. ☺

Isidora Matic:

Kakva su tvoja iskustva sa blogovanjem, sklapaš li nova poznanstva?
Pa nemam neka iskustva, i do sada nisam, ali se nadam da ću. ☺

 Odakle si?
Iz Srbije. ☺

 Da li ti neko u tome pomaže i ako je odgovor da, ko i koliko često?
Ponekad, drugarica. ☺

Šta te inspiršie u blogovanju, navedi omiljeni blog/ ili ako imaš više navedi par omiljenih.
Navela sam gore omiljene blogove, a inspiraciju najradije dobijam gledanjem slika, prirode, čitanjem... ☺

Uh, umorila sam se, ali sam ipak stigla da odgovorim na sva pitanja. Vidimo se, lep vikend! ☺











23 коментара:

  1. Woah ! Bas puno pitanja ! Trebalo mi je oko 10 min. da ih sve proctiam xD Sad mi je krvio sto nisam postavio pitanje....

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Sto se tice inspiracije iste smo u pronalazenju nje. :-)
    http://katherinefashion24.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti, drago mi je što voliš da čitaš moj blog. :) I ja sam kao mlađa maštala o tome da postanem novinarka, čak me je do 8. razreda to držalo, a sada manje, mada to i dalje volim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi sto komentarises moje postove, ti si mi na neki nacin uzor u pisanju. :) ♥

      Избриши
  5. Great post. Have a nice day.

    www.semsorte.com

    ОдговориИзбриши
  6. Volim da čitam postove ovakvog tipa, pružaju mi priliku da bolje upoznam osobu koja vodi blog! ☺
    Vidim da si se potrudila da odgovoriš lepo na svačije pitanje, to je za svaku pohvalu.

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! Hvala na odgovorenim pitanjima! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Jako mi se dopadaju Q&A postovi i ti si ovaj odlicno napisala. Sva pitanja mi se i vise nego dopadaju , a tvoji odgovori su i vise nego odlicni. Hvala ti sto si odgovorila i na moja pitanja , saznala sam nesto novo o tebi. I hvala ti sto pratis moj blog , divna si. I ja bas volim da citam tvoje postove. ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман17. мај 2015. 20:41

    Odličan post, i ja više volim W♥I, jer tumblr gotovo da ne znam da koristim. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post !!

    posetite moj blog :

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Mozes li posetiti moj blog molim te mnogo bi mi znacilo? Zorica s world!

    ОдговориИзбриши