субота, 6. фебруар 2016.

My Lazy MORNING Routine 2016


- Sa obzirom da je raspust odlučila sam da vam pokažem moju jutarnju rutinu kada se potpuno odmaram  i uživam tokom celog jutra. Ovi dani su u toku školske godine jako retki, ali sada na raspustu skoro da ništa ne radim i tokom celog dana sem lenčarenja (daa, bravo za mene ☺). Pa zato hajde da počnemo.

*Imajte u vidu da slike nisu najboljeg kvaliteta, i izvinite na tome, ali se nadam da se bar primećuje moj trud da budu bar malo bolje* 


- Prvo, naravno, sledi buđenje. Sada na raspustu obično se budim oko pola deset, jer sam prava spavalica i volim da spavam dugo ujutru bez obzira što ne ležem posebno kasno uveče. Prvo se vrtim i rastežem po krevetu par minuta dok se ne razbudim, pa se nakon toga napokon skanem da ustanem.


- Zatim uzimam telefon, ulazim na facebook da proverim poruke, da odgovorim na komentare na blogu, i da pogledam šta ima novo na instagramu (privatan je profil, tako da me nemojte tražiti). Proveravam da li je neko od youtubera poput Alishe, Alexe ili Mie izbacio neku novu fotku na instagramu... To obično traje nekih petnaestak minuta, ali znam da se zadržim i preko pola sata.


- Zatim sledi pranje ruku, zuba, umivanje i nanošenje Medical Planet kreme (nju ste već videli tako da nema potrebe da vam je slikam i sad) na lice... Nikad se ne kupam ujutru niti se šminkam tako da mi vreme u kupatilu ne traje toliko dugo. 


- Ponekad eventualno stavim baby lips, mada kada sam celo jutro kod kuće nemam neku potrebu za ikakvom šminkom. Trenutno koristim ovaj Solo Amore parfem koji predobro miriše, tako da njega stavljam svakog jutra. Ja sam jednostavno osoba koja uvek mora da ima parfem na sebi, bilo da idem negde ili ostajem kod kuće.

Slika je preuzeta sa interneta

- Zatim moj omiljeni deo, a to je, logično, doručak. Za doručak obično jedem kajganu ili topli tost sa nekim namazom, njaam. ☺ Uz doručak uvek pijem mleko ili jogurt, mada više volim jogurt. Doručak je najvažniji deo dana, tako da ga ne treba nikada preskakati, a što se mene tiče to mi nije nikakav problem. ☺


- Nakon doručka pustim neku muziku, i krenem sa prelistavanjem časopisa ili čitanjem knjiga. A zadnja koju sam pre par dana pročitala je "Zvezda je rođena" od Keti Hopkins, koja je preeelepa. A pesma na koju sam se trenutno navukla je od Shawna i Camile- I Know What You Did Last Summer.




- I tako neko vreme gledam filmove i serije na nalogu koji sam pre par dana napravila na Netflix-u. Nakon toga ulazim na blog da čitam postove drugih blogerki, i ako imam inspiraciju i sama piskaram ponešto. Takođe proveravam youtube, da vidim da li je izašao neki novi video...

- I tako otprilike izgleda moja jutarnja rutina, koja je, kao što ste i sami mogli primetiti veoma "lazy". Nadam se da vam je se dopao post, a mi se vidimo vrlo uskoro. ♥
Prijavite se za giveaway- OVDE


34 коментара:

  1. Post je sjajan!Slike su odlične!I slažem se da je ova knjiga odlična.Imaš predivan blog i najvažnije je to koliko se ti trudiš,a iz tvog truda su nastale kvalitetne i lepe slike,izgled bloga,pa regldedi,čitaoci itd.BRAVO!

    anjasworld1.blogspot.rs-novi post kod mene

    ОдговориИзбриши
  2. Sto lazes da ti slike ne valjaju ?! Super su ! BTW , nismo nista drugaciji , ja skacem sa telefona na racunar , pa na drugi racunar , pa na zbirke za prijemni , i tako... prekrcam dan xDD

    ilordogaming.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Baš lep post, mnogo mi se dopada, slična nam je jutarnja rutina ☺

    katieslittlecorner.blogspot.com - novi post na blogu!

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post draga! Rutina nam je veoma slična. :*

    Molim te, isčlani se i ponovo učlani u moj blog, ako želiš da i dalje primaš obavještenja (promijenila sam link bloga). Mnoogo bi mi značilo! -> innisall.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Odli;an post draga. I ja isto volim duze da spavam, nr izlazi mi se iz toplog kreveta zato sto znam da ce mi biti hladno. Rutina nam je slicna.
    Ps. Slike su ti odlicne ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  6. Za mene je pola 10 jako rano xd, ja spavam do pola 12 :3 Inacee slike su super samo ova gde je cetkica i pasta za zube nije bas najbolja. Super si ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Tako otprilike izgleda i moje jutro na raspstu. :D Trenutno vam jako zavidim što uživate, al' kad se setim da sam i ja tako 3 nedelje... :D Odličan post :*

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  8. Isti smo, haha. I ja se premestam sa kreveta na stolicu i sa telefona na kompjuter :')

    fab-tony.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Sviđa mi se post, ova knjiga izgleda baš ugodna za čitanje. :)

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/02/receznija-planetspa-collab.html?showComment=1454796938774#c478100450180492191

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post!☺ Moja rutina je jako slicna tvojoj, ali ja imam neku bolesnu naviku da se i na raspustu budim pre osam i ako nije tako onda budem nervozna ceo dan, haha. ;) <3

    ОдговориИзбриши
  11. Mi već mjesec dana idemo u školu, ali svejedno nađem vremena za ljenčarenje.
    I mene si navukla na pjesmu :)


    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Hahahan prva slika mene u potpunosti opisuje!:D


    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  13. I moja je trenutno slicna, samo sto, moram da priznam, ja ujutru na telefonu ostanem znatno duze (hah, bolje da ne govorim koliko :D) <333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Divan post,sve pohvale za tebe.Uclanila sam se u tvoj blog pa bi mi znacilo da se ti uclanis kod mene.

    NOVI POST ------> bojanasworlddd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Vrlo slatko, naročito fotka buđenja! Ako si za uzajamni follow, javi mi na mom blogu! :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши