уторак, 2. фебруар 2016.

Travel is the only thing you buy, that makes you richer | MY OPINION ABOUT TRAVELING

travel, summer, and beach image

- Pa, po samom naslovu posta mogli ste da zaključite o čemu se radi. Verovatno znate da je moj veliki life goal da proputujem svet. To je san koji imam još od malena, a kada bi me neko pitao "kuda?" verovatno mom odgovoru ne bi bio kraj. Zato sam odlučila da se danas posvetim ovoj temi, nadam se da ćete uživati. 


- Život nam daje puno prilika, ne možemo ga kriviti ako smo rođeni na Balkanu, a ne u Americi, ne možemo ga kriviti ako nismo rođeni kao bogataši koji sebi mogu da priušte putovanja svakodnevno. Umesto okrivljivanja ili tuge, jednostavno bi trebali da se potrudimo da sebi priuštimo putovanja ako to toliko želimo. Uglavnom, osobe koje čitaju moj blog su tinejdžeri, tako da je sigurno da mi sebi za sad ne možemo nabaviti novac za velika putovanja. Ali možemo se potruditi da učimo vredno, završimo dobru školu i jednoga dana pronađemo dobar posao. Ne možemo očekivati da će nam život sve servirati na tanjiru, ponekad za ono što želimo moramo i da se pomučimo.


- Kao što i sam naslov kaže "Putovanje je jedina stvar koju možeš kupiti, a koja te čini bogatim". Jedan od razloga zašto volim da putujem i zašto mi je san da proputujem svet je jer želim da se obogatim kulturama raznih naroda, da vidim kako oni žive i da prikupim životna iskustva. Bethany Mota je na instagramu napisala "We travel because we need to, because distance and difference are the secret tonic to creativity, when we get home, home is still the same, but something in our minds has changed, and that changes everything.", ovaj citat mi je nekako promenio misli, i izazvao još veću želju da putujem svetom.


- MESTA KOJA ŽELIM DA POSETIM -
Amerika - New York, California
Francuska - Pariz, Loire Valley
Italija - Milano, Firenca, Rim, Venecija (u koju idem u martu) 
Japan- Tokio
Velika Britanija- London, Kornvol...
I još puno mesta poput Indije, Kine, Egipta, Turske i tako dalje... A ovo je bio najuži izbog mesta koje sanjam da posetim. 

- Nadam se da vam je se dopao post, i da vam se sviđaju postovi ovog tipa. Mi se uskoro ponovo vidimo, kiss! ♥

17 коментара:

  1. Zaista sjajan post!<3 Meni je najveći san da obiđem kopletnu Afriku i Aziju i da se odselim u Njujork. pa, stoga, videćemo hoće li se nešto od toga ostvariti. :) Prelepo napisano! :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Slazem se sa tobom, mi trenutno ne mozemo priustiti toliko novca za putovanja ali mozemo se potruditi i zavrsiti skolu i kasnije imati svoj novac. I ja bih volela posetiti Pariz, Londom i Milano. ♥

    Prosli: GIWEAWAY
    Novi: Outfit post

    ОдговориИзбриши
  3. Slažem se, potpuno si upravu što se tiče upoznavanja drugih ljudi i kultura, ali i sam taj osećaj da ne poznaješ nikoga, da si na odmoru, daleko od doma, da nema svakodnevnih problema, to je zapravo najlepši osećaj. Nadam se da ćeš uspeti sve te gradove da obiđeš, ako želiš i ja ću sa tobom pošto nam je izbor gradova sličan ☺

    katieslittlecorner.blogspot.com - Novi post na blogu!

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post! I ja imam ogroooomnu želju da proputujem svet. Nadam se da će nam se to nekada ispuniti! ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Ja takodje imam veeeliku zeljuda proputujem svet.Predivan post.Nadam se da ce ti se zelja ispuniti !

    Poseti blog: girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jaoo, kad bi samo znala koliko bih ja volela da posetim određena mesta.... ! ♥
    Lepo se provedi u Veneciji! :)
    Odlično napisam post! :D
    blogteenqueen.blogspot.com --- giveaway

    ОдговориИзбриши
  7. Jako inspirativno... Naravno, zašto bi smo se mi žalili, kada ima onih kojima je bilo mnogo gore, a postigli su uspeh? Lepo je sanjati i imati ciljeve, to motiviše i dovodi do uspeha. Mi smo ti koji će ostvariti sve za čim žudimo, niko drugi, npr. ako želimo da putujemo, ne smemo da stojimo mirno i pomirimo se sa svim, moramo da napredujemo. :) <3
    Stvarno ideš u Veneciju?? *o* - jedva čekam da vidim slike. *o*

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post! Volela bih da proputujem ista mesta, nadam se da će nam se obema želje ostvariti. :) <3

    ОдговориИзбриши