среда, 17. фебруар 2016.

This or that Beauty TAG | Collab


- Za danas radim collab sa Milicom s bloga Miličin kutak , već dugo planiramo da ga uradimo, ali nikako nismo mogle da smislimo temu, pa smo se odlučile da to bude tag, a u pitanju je This or that Beauty TAG. Ovaj tag se meni lično veoma dopada, i mislim da je jako zanimljiv, a pitanja su vezana za šminku, nokte, kosu i tako dalje. Takođe sam odlučila da dodam nekoliko svojih fotografija da bude malo zanimljivije. Pa hajdemo. ☺

ŠMINKA

Rumenilo ili bronzer?
Ne koristim ni jedno ni drugo, ali ako moram da biram, onda bronzer, jer je nekako potrebniji od rumenila. 

 Sjaj za usne ili ruž?
Sjaj za usne jer je nekako neutralniji, i njih uvek nosim, dok ruževe malo ređe.

Ajlajner ili maskara?
Definitivno maskara, nju sam u poslednje vreme počela da nosim svaki dan, jer kad stavim naočare oči mi izgledaju jako sitno, a sa maskarom deluju dosta krupnije. ☺

Puder ili korektor?
Korektor, puder ne koristim. 

Neutralne ili senke u boji? 
Neutralne, senke u boji ne volim ni na sebi, a ni na drugim ljudima.

Presovane ili senke u prahu? 
Senke retko koristim, ali su presovane svakako dosta lakše za nanošenje. 

*sve slike su iz Marsinog giveawaya*

Četkice ili sunđerčići?
Četkice.

NOKTI

OPI ili China glaze? 
OPI nisam koristila, tako da China glaze.

Kratki ili dugački?
Ni mnogo kratki, ni mnogo dugački, zlatna sredina. ☺

Gel/veštački ili prirodni nokti?
Za sada prirodni, ali gel izgleda baš lepo.

Svetle ili tamne boje?
Zavisi, najčešće nosim crni lak, mada često nosim tirkizni i beli. Zavisi od raspoloženja haha. ☺

Sa cvetićima ili bez?
Definitivno bez, cvetći su mi nekako bezveze.

TELO

Parfem ili sprej za telo? 
Parfem. 

Losion ili puter za telo? 
Ni jedno ni drugo ne koristim redovno, ali losion.


Kupka ili sapun?
Kupka zasigurno. ☺

MODA

Farmerice ili trenerka? 
Trenerke su definitivno udobnije, ali ja bukvalno imam tri trenerke  u ormanu, tako da one samo kod kuće i za fizičko. 

Kratki ili dugi rukavi? 
Zavisi od godišnjeg doba hah. Ali pošto sam ja winter person, mnogo volim da nosim džempere, dugi rukavi. ☺

Haljine ili suknje?
Ne volim preterano ni jedno ni drugo, ali suknje.

Papuče ili sandale? 
Sandale. 

Šal/ešarpa ili kapa?
Šal/ešarpa, jer mi kapa potpuno raščupa kosu. ☺

Sitne ili viseće minđuše?
Ne podnosim mnogo viseće minđuše, od kojih ti bukvalno otpadnu uši, a iskreno ni bilo kakve viseće, tako da sitne. ☺

Ogrlice ili narukvice? 
Narukvice, uvek nosim bar jednu.

Štikle ili ravna obuća?
Naravno da još ne nosim štikle, i iskreno i ne planiram do velike mature haha, tako da ravno.

Jakna ili duks?
Jakna, dukseve volim da nosim, ali ne toliko.

KOSA

Lonke ili ravna kosa?
Prirodno mi je ravna kosa, ali i lokne izgledaju jako lepo, tako da na ovo pitanje nemam odgovor. 

Punđa ili konjski rep? 
Punđu nosim samo kod kuće, jer mi ispadne užasno uvek, tako da konjski rep.


Ukosnice ili šnale?
Ukosnice, jer se ne vide.

Lak za kosu ili gel?
Posle laka i gela kosa ume da izgleda nekako masno, tako da ni jedno ni drugo.

Duga ili kratka kosa?
Ni preduga, ni "muški kratka", nego neka srednje duga. ☺

Svetla ili tamna? 
Tamna, u smislu ne neka previše svetla kao plava, mada volim svetlo braon kosu.

Šiške na stranu ili preko čela?
Na stranu.

Podignuta ili puštena kosa?
Puštena definitivno.

OSTALO

Kiša ili sunce? 
Sunce, ali ne prejako.

Leto ili zima? 
Oba, ali malo više zima, rekoh winter person.

Jesen ili proleće?
Proleće.

Čokolada ili vanila?
Čokolada, njaam, mada ni vanila nije loš izbor. ☺

- I to bi bilo to za danas, nadam se da vam je se dopao post, jer sam ja jako uživala radeći ga. Obavezno pogledajte Miličin post OVDE, a mi se vidimo uskoro, ćaoo! ♥

25 коментара:

  1. Super je ovo ispalo, baš mi je drago da smo konačno uradile collab! ❤☺

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični odgovori, ovaj tag je super! Pročitala sam i Miličin post, oba su divna :) Imamo dosta sličnosti, da, i ja nosim naočare, ali mislim da ćemo postati zakleti neprijatelji zbog toga što si winter person (šalim se, naravno, haha) :) Uglavnom, imamo sličan ukus, inače, moja kosa je talasasta, skoro u loknama i spadam u red plavuša, daaaakleee :D U svakom slučaju, divan post ;)

    katieslittlecorner.blogspot.com - novi post na blogu, pogledaj ako želiš :)

    ОдговориИзбриши
  3. Dopada ni se tag, ai tvpvoji odgovori. Mogu ti reci da mi je drago sto si ubacila svoje slike, pogoto ova prva mi se mnoogmnogomnogo dopada. Ubacuj svoje slike cesce, videces, cenoce se to. <3

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan tag, mislim da bih i ja na većinu pitanja odgovorila isto kao i ti. :) Inace, jako mi je drago da ti se poklončić dopao. :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicni odgovori, slazemo se oko mnogih stvari :D <3

    jfashionlover.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Ja obozavam da citam ovaj tag,jednostavno,volim da uporedjujem druge ljude i sebe,i naravno,svaki blogger,ima drugariciji izbor,i to volim.
    Super je tvoj post,odoh da procitam Milicin!

    BTW! Poseti moj blog,i postavi mi pitanja za Q&A!http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Divno si uradila ovaj tag! :)
    Odgovori su opštini i jasni, zaista sam uživala, a tag je vrhunski! :)
    I izvini što malo kasnim sa komom, ovih dana nisam imala slobodan trenutak. :D <33333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post Nina draga. I ja svaki dan nosim maskaru, tkđ sam winterperson haha, mng smo slične. Inače Milicu do sada nisam pratila, pa ću sad baš pogledati njen blog. <3

    posetite moj blog

    ОдговориИзбриши
  9. Tag je mnogo zanimljiv! I ti si super odgovorila na sva pitanja iz istog! <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. TAG mi je odličan i ja sam odgovarala na pitanja tijekom čitanja.. Super su ti odgovori! :D


    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши