петак, 14. октобар 2016.

Kako prevazići "kreativnu blokadu" na blogu? | BLOGGING


- Možda je malo ironično da pišem ovakav post baš dok sama na neki način prolazim kroz "kreativnu blokadu", ali mogu vam reći da sam prikupila ideje za naredne postove pa ću je valjda prevazić i sama. Uglavnom, mogli ste da primetite da postovi ne izlaze baš redovno od početka septembra, ali prvo i prvo tu je škola, drugo, ja sam sada prva smena i ustajem u 6 sati pa kad dođem kući volim da prilegnem i da se odmorim a ostatak vremena posvetim učenju, a u poslednje vreme tu je i manjak ideja. U svom planeru uvek zapisujem ideje za naredne postove ali nekako stranica za oktobar je potpuno prazna. Jednostavno je teško imati uvek ideje kada si dugo bloger, ali skontala sam da moram smislite neke načine, pa zašto ne napisati to ovde i podeliti ih sa vama? Hajdemo onda..


- Većina nas blogera piše blog jer to voli (bar je tako za mene) tako da zaista ne trebate prititiskati sebe da smislite neku ideju za post. Same ideje ne dolaze tako lako, pogotovo ne one dobre ideje. I ja sam nekoliko puta do sada sela i pokušala da smislim nešto naprežući mozak, ali ideje mi na kraju uvek dolaze sasvim spontano. Tako da uvek kada vam nešto padne na pamet jednostavno ga zapišite pa čak iako u tom momentu možda i nije najsjajnija ideja umesto da sedite i smišljate non-stop. Ponekad mi dnevno toliko ideja padne na pamet ali ako ih odmah ne zapišem ubrzo ih zaboravim, pa ih od sada beležim i u beleškama u telefonu, pa kasnije prepišem negde i isplaniram ceo post. A ja obično za svaki mesec napišem desetak ideja za postove ali kasnije izbacim samo polovinu od toga.

- Ono što mi u prvu ruku daje inspiraciju za pisanje su tumblr slike, knjige ili jednostavno duugo posmatranje prirode i šetnja, a ponekad čak i filmovi. Tako da jednostavno uradite nešto malo što vas inspiriše a što vam nije teško. Svi smo različiti i nekome prosto više prija slušanje muzike za inspiraciju, a nekome možda omiljeni časopis, jednostavno probajte to i možda krenu da naviru ideje.


- Takođe ne zaboravite da je sasvim okej pitati vaše čitaoce šta bi oni voleli da vide i zamoliti ih da napišu neki predlog u komentarima, jer su ipak oni ti na kojima je na neki način blog. Ako vi imate neke predloge za mene možete ih slobodno napisati jer bi mi to dosta pomoglo. A sa druge strane možete zamoliti i nekog prijatelja ili člana porodice šta da pišete. Znam po meni da mi je nekoliko puta brat ili dobra drugarica pomogla da smislim temu, tako da ne stidite se da potražite pomoć ili predlog od nekog drugog.

- A tu naravno postoje i onih nekoliko basic postova koje svaki blog s vremena na vreme piše, kao što su rutine, tagovi, outfit postovi ili slične teme. Nikad ne treba preterivati sa jednim istim postovima, ali pisati ih ponekad je sasvim okej, a i ja lično volim takve postove.


- I za kraj bih predložila da prelistate blog nekog drugog blogera, ili da pogledate video nekog jutjubera jer mene na primer to dosta motiviše. Naravno, ne pokušavam da kažem da trebate da "ukradete" nečiji post, ali vas čitanje drugih blogova može inspirisati da i sami nešto pišete ili da uradite nešto slično.

- To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam je se dopao. Da li ste i vi nekad u "kreativnoj blokadi" i kako je prevazilazite? A mi se vidimo u sledećem postuu! ♥

13 коментара:

  1. Divan post, Nina. Mrzim kreativne blokade i nekada mi je takvo raspoloženje da me mrzi da se pomerim, a kamoli napišem novi post. Ali ipak se potrudim da izbacim nešto dok mi se inspiracija ne vrati. ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam tek počela sa blogovanjem i verujem da ću i ja nekada imati blokade,jer se to svima dešava.Inače,možeš napisati storytime ili možeš posati favorite,možda bi to bilo zanimljivo.♥

    littledreamer1110.blogspot.com

    littledreamer

    ОдговориИзбриши
  3. meni je definitivno najveći lek za kreativnu blokadu Pinterest, tamo nekako uvek pronađem nešto što me inspiriše i da mi neku novu ideju. :) Zaista si divno ovo napisala i potpuno se lažemo- najbolje ideje dolaze sasvim slučajno. ;) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. Planiram uskoro da krenem sa blogovanjem pa cu se verovatno susretati sa ovakvim situacijama. Odlican post i slike Nina. :)♥

    ОдговориИзбриши