недеља, 17. јул 2016.

Q&A - Summer 2016 | BTS giveaway, zatvaranje bloga, horoskop?


- Kao što i vidite po naslovu, odlučila sam da uradim Q&A, mada pre nego što krenem samo sam htela da kažem da za 3 dana idem na more, ali trebalo bi da postavim koji post dok sam tamo, neće izlaziti baš redovno, ali će ih sigurno biti. ☺ A sada hajde da krenemo sa pitanjima.

Kog datuma si otvorila blog?
 Blog sam otvorila 29. marta 2015. godine, vaauu, stvarno je prošlo dosta vremena od tada.

Da li se sećaš ko ti je ostavio prvi komentar?
- Sama se ne bih setila, ali evo ko je:

Da li si nekada pomislila da ti blog postaje obaveza?
- Pa, na neki način i jeste vrsta obaveze, jer ne bi bilo okej da nekad pišem, onda napravim pauzu mesec dana, pa nastavim da pišem. Ali sa druge strane ja stvarno volim pisanje, tako da mi to nije problem, pa ne shvatam kao neku obavezu. ☺

Da li si nekada pomislila da obrišeš blog?
Par puta nisam imala uopšte raspoloženja za pisanjem, ali ipak nikada nikad nisam razmišljala da ga potpuno obrišem.

Da li više voliš prijatelje online ili stvarne prijatelje?
Imam par jako dobrih online prijateljstava, ali nikad ne bih mogla da menjam svoje "stvarne" prijatelje sa njima. Tako da, volim oba, ali malo više prijateljstva u realnom svetu. 

Does the number of comments on each post matter to you?
No, of course is not. ☺

Can you sing?
Unfortunately, I can't, but I really like to sing.

What is the most important thing you have learned from 16 months of blogging?
You can translate couple of my posts where I talk about that.

Water or juice?
Amm... coffee? Jk, I love both, but I'll say water.

What languages do you speak?
Serbian.

If you would catch a goldfish who could make the three wishes come true, what would you wish? 
More wishes. ☺

Were you ever bullied?
They were people who didn't like me, but I never was actually bullied.

What do you take pictures with?
My phone, yup...

What lessons in life did you learn harder way?
I learned that I have to try really hard If I want to make some things possible.

Planiraš li neki specijal za 200 čitaoca?
Htela sam da to ostavim u tajnosti, ali planiram back to school giveaway, jer mislim da ću sigurno skupiti još 11 čitaoca do kraja leta. ☺

Imas li dečka, simpatiju?
Ni jedno ni drugo.

Omiljeni bend?
Uh, pa ne slušam nešto bendove, ali možda 5 Seconds of Summer.

 Omiljeni engleski jutjuberi?
Paa, američkih ima jako puno, ali engleskih samo nekoliko, Zoella, Joe Sugg i Caspar Lee. ☺

Šta radiš tokom letnjih praznika, a da nije blogovanje?
 Idem na bazen, gledam serije i šetam se... jk, uglavnom spavam. ☺

Da nemaš blog čime bi se bavila?
Ne znam, možda bih se upisala na neki sport ili drugu aktivnost.

Hoćeš li otvoriti yt kanal?
Verovatno jednoga dana, ali za sad ne.

Kako ti se zovu bff?
Kristina i Anđela. ♥

Voliš li da vidiš kad je kod nekog tumblr instangram tema?
Da, iskreno mogu da gledam takve instangrame satima. Ako želite mogu da napravim post o omiljenim instangram profilima. ☺

Omiljena knjiga?
Onlajn devojka, mislim da sam to rekla i u nekom prošlom Q&A-u. 

 Omiljena boja?
Svetlo plava i siva. 

 Serije koje trenutno gledaš?
Pll (sedmu sezonu) i Scream Queens (o tome više u #LML za ovaj mesec).

 Šta si u horoskopu i koliko 'veruješ' u sve to?
Škorpija sam u horoskopu, i iskreno ne verujem u tipa mesečni horoskop i tako to, ali verujem u onaj deo o karakteru nekog znaka, jer mi je to uglavnom tačno. 

Kuvano jelo koje bi mogla da jedeš svaki dan?
Jedno jelo koje moja mama često kuva, meso skuvano sa pavlakom i još nekim dodacima, savršenstvo. ☺

Koliko sati dnevno provodiš na internetu?
 Sve zavisi, uglavnom oko 2 sata. 

Šta je ono na šta si najponosnija kod sebe?

Verovatno jedna osobina, što se stvarno trudim ako nešto želim.

Opiši najveću blamažu u 5 reči.
Debil. zalepio. žvaku. na. moju. stolicu... ups, to je ipak 6 reči.

Kako si dobila svoje ime?
Posle dugog razmišljanja mojih roditelja da li Irina ili Nina, iskreno drago mi je što je Nina, Irina's world?? 

Želiš li da ti uradim natalnu kartu?
Iskreno, ne znam ni šta to znači, ali slobodno haha. ☺

Šta najviše piješ ovih ljetnih dana, oblačiš, čitaš...i šta te ispunjava?
1) Smuti od jagode, 2) nešto lagano, 3) druge blogove i razne knjige (više u LML), 4) pisanje. ☺

Omiljeni film?
Harry Potter, svi delovi, Hunger Games prvi deo i Expelled. 

Ronaldo/Messi?
Iskreno ni jedan, ali Ronaldo mi je nekako lepši. ☺

Omiljena serija?
PLL, all the way!

Da li si nekada gledala seriju Teen Wolf?
Par epizoda, i nije mi se mnogo dopala.

Omiljeni blogovi?
Ima ih stvarno dosta, čitam bukvalno svaki blog.

Fave pesma ovog leta?


Da imas pravo na jednu želju, koja bi to bila? Uslov je da znaš da će ti se 100% ostvariti?
Pravo na još bezbroj želja. ☺

Kakvi su ti planovi u vezi sa daljim blogovanjem?
Iskreno, ništa posebno, da nastavim da pišem, napravim još koji letnji post i forografišem nešto svoje. 

Kako si dobila ime i da li ti se svidja?
Rekla sam, i da sviđa mi se. ☺

Kako bi se zvala da si decak?
Danilo.............. Danilo's world? šta??

Selena ili Ariana?
Definitivno Selena, iako nisam ni njen preterani fan.

Justin ili 1D?
Ranije sam slušala 1D, a sad ne slušam ni jedno preterano, uglavnom oba.

Film ili knjiga?
Knjiga!

Film ili serija?
Naravno, serija.

Ko ti je najveca inspiracija? 
Za pisanje, drugi blogovi, šetnje i društvene mreže.

Da li si nekada smatrala svoje roditelje uzorima? 
Oni su mi i dan danas veliki uzori. ☺

Da li ti je najlošije kada je previše toplo ili previše hladno? 
Mrzim kada je pretoplo, hladnoću dosta lakše podnosim.

 Do kada bi volela da tvoj blog opstane? 
Bar par narednih godina. ☺

 Da li si ranoranilac ili spavalica? 
Hmm... mislim da nije tako teško pogoditi. ☺

 Najdraži sport? 
Plivanje mi je jedini drag sport. 


- I ljudi to bi bilo sve za ovaj post, nadam se da nisam propustila ni jedno pitanja, a hvala svima koji su ih postavljali. Do narednog postaaa. ♥

21 коментар:

  1. Odlican post. Vrlo zanimljiva pitanja i odgovori. Bas mi je drago sto sam saznala dosta toga o tebi :)

    Moja Svastarica

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post! Hvala sto si odgovorila na neka od mojih pitanja! ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Svaka ti čast na mnogim odgovorima, imamo dosta sličnih. :)

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicno odradjen Q&A

    mimmi-corner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Nadam se da se nisi ubila dok si odgovarala na pitanja, ima ih milijardu. :D ❤❤ Uglavnom bilo mi je veoma zanimljivo, i molim te pitaj Dušana šta je natalna karta, zanima me. :D ❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, saznali smo o tebi neke nove stvari. I da, slobodno napravi post o omiljenim Instagram profilima. :)♥

    My little corner

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман18. јул 2016. 13:48

    Odličan post. Hvala što si odgovorila na moja pitanja.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Sjajno si odgovorila na sva pitanja. :) I meni je Zoella omiljena strana youtuberka. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajni odgovori, Ninice! Takodje, i ja obozavam plavuoju☺ <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post, saznala sam svašta novo o tebi.☺♥

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
  11. Super post, hvala sto si odgovorila i na moja pitanja! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши