недеља, 06. март 2016.

Dresslink Wish-list | Spring & Summer

- Nisam pisala par dana, da znam, imala sam neke probleme koje je trebalo dovesti u red, a i na raspustu sam pisala više nego obično, pa i nisam imala neku ideju. Retko naručujem sa internet sajtova, i jedna od želja za ovu godinu mi je da to promenim. A jedan od sajtova koji redovno volim da pregledam jeste Dresslink. Na sajtu ima zaista svega i svačega, a i cene su jako povoljne. Htela bih prvenstveno da naručim stvarčice za proleće i leto, pa je o tome predstojeća wish-lista. Uživajte!


- Prva stvar jeste crop-top majica (okej, valjda se tako zove). Skoro sam kupila high-waisted farmerke, pa bi super stajale uz nju. Najviše mi se dopadju crna i siva, dok bela nešto manje, ali svakako morate priznati da su savršene ☺
* Link: OVDE *

- Sledeća stvar je presladak letnji crop-top. Sigurno bi jako lepo stajao na moru uz neki šorc, ili slično. Kao što znate, mnogo mi se u poslednje vreme dopada bela čipka, i sve takvo je dobrdošlo na mojoj listi.

* Link: OVDE *


- Iako ima dosta vremena do leta, već sam uveliko počela sa razgledanjem kupaćih kostima, a sa ovim sam oduševljena. Dopada mi se što je raznih boja, i sa ovim belim okolo. Kod nas bismo ovakav kupaći retko našli, a kada bi imao bio bi neke ogromne cene, tako da što pre ovaj poručim (ako poručim) to bolje. 

* Link: OVDE *



- U poslednje vreme dosta viđam ovakve naočare, super su za leto, i ljudi ako ih ne kupim ili naočare na ovaj fazon, stvarno ne znaaam ☺ Prvenstveno mi se dopadaju ove prve i poslednje. 

* Link: OVDE *




- Potreban mi je nov ranac, i već mesec dana planiram da ga kupim, a ovaj panda izgleda savršeno. E sad ne znam kakvog bi bio stvarno kvaliteta, tako da mislim da ga ipak neću nabaviti.

* Link: OVDE *


- I za kraj torbica svetlo plave boje, s kojom sam oduševljena. Takođe bi mi trebala manja torbica, a odavno nisam kupila novu, tako da mi se ova na prvi pogled dopala. Dovoljno je velika da neke osnovne stvari stanu u nju, i izgledala bi jako lepo.
* Link: OVDE *

- I to bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se dopao. Mi se vidimo vrlo uskoro, pozz. ♥

14 коментара:

  1. Fenomenlna wish-lista! Dresslink je zaista odličan sajta, a ti si izabrala divne stvarčice. Torbica mi se posebno dopada. :) ♥

    Novi post ----> Innisall

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična lista! Ha nikad nisam narucivala preko interneta,ali imam mnogo preporuka za Dresslink sajt. Najvise mi se dopada beli cipkani crop-top. Savrsen je!! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična wishlista, Nina! ❤ Često posjećujem dresslink, ali ove stvarčice nijesam dosad viđala, tako da ću ih sigurno sve staviti na svoju wishlistu. :-)

    javelina03.blogspot.com - Novi post❤

    ОдговориИзбриши
  4. Wish - lista je odlična!! :)
    Sve mi se jako dopada, crop - top majice SVUDA tražim, sada sam ih pronašla. :D Bele čipkice i majica je predivna, letnja i odlična! :) Kupaći je super izbor, dezen je prelep! :) Svaki par naočara posebno mi se dopada, ovakve su stvarno vrh! :) Torbica je super, a ne bih žurila oko ranca, kao što si rekla, ko zna kakvog je kvaliteta... :) <333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, Nina. Beli čipkasti crop top mi se najviše dopada, mnogo je sladak.

    Novi post kod mene.
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Htela bih da porucim neke stvarcice sa ovog sajta,vec sam izabrala koje cu i ukupna cena bez postarine iznosi 31 dolar a postarina 30 dolar tako da je sav iznos 61 dolara.Koliko jr iznosila postarina kod tebe?

    ОдговориИзбриши