петак, 6. новембар 2015.

List TO DO before 2016!


 
- Napokon, zdravo moja udobna foteljo, zdravo moja topla šoljice kafe, zdravo moj prelepi kompjuteru. Okej, moje fizičko i psihičko stanje je "ugroženo" od ovolikog napora mozga, a sigurna sam da znate i razlog. ☺ Međutim napokon je došao vikend (zapravo sutra je, ali za mene je vikend petak posle škole) koji sa sobom donosi i mini-raspust. Jeste da traje samo tri dana ali i to vredi. Takođe za 8 dana je moj rođendan i tako sam uzbuđena, planiram da zovnem 7 drugarica kod mene kući mada ostalo je dosta toga da se organizuje. Za danas za vas imam novi post- My TO DO list before 2016! Ljudi da li ste vi skontali kako je ova godina brzo prošla, da imamo samo još manje od dva meseca preostalog vremena 2015 godine?! Ne znam da li se samo meni čini ili je ova godina proletela brzinom svetlosti. Ovu godinu su obeležili mnogi lepi događaji, sa druge strane imala sam i jedan jako težak period ali sve u svemu bila je ovo solidna godina. Odlučila sam da utiske o 2015. ostavim za neki drugi post, zaista na kraju godine, i da ovaj post posvetim provođenju preostalog vremena ove godine. Sastavila sam jednu to-do listu koju ću vam sada pokazati, i jako se nadam da ću uspeti da popunim većinu željica sa nje. I kada Nova godina dođe napraviću vam post o tome koliko sam stvari uspela da ispunim sa svoje liste. Okej, ovo je zaista bio predugačak uvod, bolje da odmah krenem sa postom.

Napraviti bolju organizaciju
- Prva stvar na mojoj listi jeste lična novitetna organizacija. Pravilno planiranje obaveze je moj veliki problem tako da mi je zaista potrebna dobra organizacija. Od sada ću se potruditi da svakog dana beležim u planer organizaciju učenja, završavanja domaćih zadataka i školskih obaveza. U toku mini-raspusta podeliću svaki dan po malo lekcija koje treba da naučim, i svaki dan ću raditi po mali deo svega. Naravno, i nakon toga svaki dan ću razdeljivati obaveze koje treba da uradim tokom sedmice. Ujendo tu su i ostale obaveze, pored škole koje se trebaju dovesti u red. S toga ću praviti spisak postova koje ću pisati određenim danom i naprimer dan kada je nekome rođendan (na vreme osmisliti i kupiti poklon mi je obično problem), dani kada vodim psa u šetnju, dani kada ga kupam psa i tako dalje...


Urediti izgled sobe
- Kao po običaju Ninina soba je u haosu, a motivacija za pospremanje mi je trenutno rođendan. Ali znam da će se nakon toga opet nakupiti svega i svačega svuda po sobi. Od sada ću se truditi da ne ostavljam za sobom knjige, odeću i ostalo svuda unaokolo. Oko nekih "epic" soban a tumblru se moram više potruditi, uskoro bi trebalo da krečim zidove sobe pa mi vi predložite neku boju. Urednost i nije toliki problem kao samo uređivanje izgleda.



Postići bolji prosek u školi
- Opet se vraćamo na istu temu- škola. Do Nove godine, odnosno kraja polugodišta se moram potruditi da budem bolja i po pitanju škole. Razočaraćete se kad vam kažem da mi je prosek ove godine bio 4.30, da li je toliko teško dati još te 2 ocene? Hmm, njima je bilo. Ako pravilno postupam po mojoj već pomenutoj "organizaciji" možda mi i pođe za rukom.
Više knjiga
- Kao i svake godine što više knjiga mi je u planu da pročtam, ovog puta sebi dajem cilj od 10 knjiga. U nadoknadnom postu o ispunjavanju liste ću vam napisati i koje su to knjige bile. Naravno, valjalo bi da to bude i više od 10. ☺


Ušedeti novac
- Sledeća stavka je ušteda nešto novca. Nikad mi ne uspe previše ali zadaću sebi cilj od 10 000, ipak imam dva meseca pred sobom da pokušam (mada sumljam da ću uspeti). Mogu odvojiti novac od rođendana, ili ostavljati deo od džeparca. Novac se uvek nađe u onim momentima kad roditelji misle da je glupo ono što vi želite i prosto ne žele da vam daju pare za to.

Nabaviti nove jesenje i zimske stvari
- Ovo mi je definitivno preko potrebno. Nove stvari su uvek poželjne a neke koje treba da kupim pogledajte ovde ukoliko vas  interesuje. Kako za zimu tako i za jesen sigurna sam da  će ovo polje biti ispunjeno.


Proslaviti rođendan najbolje što mogu
- I zadnja stvar je da proslavim svoj rođendan lepo sa svojim prijateljima i porodicom jer je ipak to jako bitno. Taj dan je poseban i treba ga se sećati stoga ću se potruditi da i meni imojim gostima bude prijatno. ☺

- To bi bilo sve za današnji post, nadam se da ste uživali. Jako vam želim da lepo provedete mini-raspust, a za to vreme očekujte postove. Vidimo se, bye! ♥

45 коментара:

  1. Nina divna sii :) ♥

    mimmi-corner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post. Molim te da posetiš moj blog, učlaniš se i komentarišeš ako ti nije problem. Hvala unapred.

    http://emilittleworld.blogspot.com/2015/11/outfit-autumn.html

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je takodje 2015.godina proletela prebrzo.Ja ne mogu da verujem.Mnogo mi se svidja tvoja lista.I ja imam nesto slicno ovome sto moram da uradim do kraja godine.Nadam se da ces lepo proslaviti rodjendan :) ♥

    tijanaslife23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post! Ja nemam samo u planu da što bolje proslavim rođendan jer mi je bio letos, i uredim sobu. Sviđa i se kakva je sada. Ova godina je jako brzo prošla. Sećam se kao da je juče bio doček i vatromet :) Nadam se da će ti rođendan biti najbolji do sada!

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. I meni je ova godina baš brzo prošla. Stvarno divan post i divna ideja koju mislim da bi svaka osoba trebala da pokuša da ostvari.♥

    ОдговориИзбриши
  7. Ja nemam neke velike planove koje želim da ostvarim do kraja 2015. godine. Biće to neke sitne stvarčice, ništa veliko. One prave želje, planove i ciljeve čuvam za 2016. :) Mi u Vojvodini nemamo ni ta tri dana, već samo slobodnu sredu, ali dobro. :) Želim ti da pre svega lepo i u krugu najbližih proslaviš svoj rođendan, a onda i da ostvariš sve ostale planove! :) <3

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  8. Post ti je odlican i da sam ja sastavljala svoju listu bila bi jednaka jer sam i ja neorganizirana, nikad ne uspijem nesto puno ustedjeti...itd. Jedva cekam kad bude kraj godine vidjeti jesi li uspijela barem vecinom ispuniti ovu svoju listu. :)
    Szavika sam novi post prije par dana pa ako hoces pogledaj. ;)
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Ja definitivno moram napraviti istu listu! Tvoja je predobra i nadam se da ćeš ostvariti sve sa nje. ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odlicni ciljevi i planovi. Imamo slicne lol xD Jos jedan odlican post Nina !! Samo , mozes li molim te da mi kazes gde nabavljas ove kul slike *_*

    ilordogaming.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Super mi je tvoja To Do lista:D
    I ja mislim tako neke slicne stvari uciniti♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. Svidja mi se ideja za post.Odlicna lista.Moja bi bila slicna.Nadam se da ces ostvariti sto vise stavki :* .

    ОдговориИзбриши
  13. Fotografije su perfektne! Najvažnije je da budeš uspešan u školi...Škola je uvek na 1. mesto! ♥
    Super post! Sviđa nam se!

    NOVI POST JE NA BLOGU (-FALL TRENDS-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hmm, mislim da su najvazniji sreca, zdravlje, prijateljstvo i neka licna osecanja bih stavila pre skole, ali svakako hvala ti. ♥

      Избриши
  14. Sjajan post, Ninice. Tvoje želje su jako skromne i verujem da ćeš uspeti da ih ostvariš. I ja sam pisala o svojim na blogu i mogu ti reći da želimo slične stvari. :) <3

    ОдговориИзбриши
  15. Odlicna ideja za post, jako mi se dopada.
    Odlicno si ovo odradila. Iii nisam dugo ulazila na tvoj blog tako da si me sada odusevila, od nacina pisanja pa sve do dizajna
    Pogledaj moj blog ako zelis i novi post ---> Ideje za blog post

    ОдговориИзбриши
  16. Veoma originalan i zanimljiv post ! Mislim da bih i ja trebala uraditi polovinu ovih stvari koje si ti navela haha :)
    Zaista mi se svidja tvoj nacin pisanja !!

    molim te,pogledaj moj blog : girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Ovo su postovi koje najvise volim citati. Tvoji ciljevi koje planiras postici do 2016 nisu nedostizni,ali su zanimljivi ! :)


    Novi post - alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Predivan post,jako inspirativan♥♥♥Ako zelis poseti i moj blog(i komentarisi ako zelis),pocetnik sam.:)
    https://ilanna07.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  19. Odlican post!!!!!!
    joxykutak22.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши