петак, 3. јул 2015.

Perfect Eyebrows?

Zdravo!
- Iskreno, ne znam kako da započnem ovaj post. Samo ću reći jednu stvar - budite pod oprezom sa voskom! Sinoć je meni ''pametnjakoviću'' palo na pamet, da malo sredim obrve, i delić voska mi je skliznuo i eto sad sam ostala bez jednog dela desne obrve. Verujte nije bilo ni malo prijatno, ali tu je kreon da mi ''spase život''. Ukratko, došla sam na ideju, da napišem post, upravo o nezi obrva. Pokazaću vam načine i trikove za savršen izgled obrva. ☺


- Prvo da napomenem da po meni previše počupane obrve ne izgledaju baš najbolje. Tako da ih ja čupkam samo između i ispod, i ne preuskim oblikom. Neki imaju prirodno lepe i sređene obrve, međutim, ja nisam taj srećnik. Pa ako se već odlučite da počupate obrve, morate odrediti koliko i na koji način. Na slici gore je prikazano kako da odrediti kolike bi trebale da budu. Ako smo već odredili koliko ih čupamo, naravno, moramo znati na koje načine. Ja ne sumnjam da vi to znate, ali ipak. ☺


- Prvi način je pomoću pincete. Prvo samo namažite mesta kuda čupate nekom kremom koja omekšava kožu. Zatim pincetom samo uhvatite dlačicu i povučete. Prosto i jednostavno. Prednosti su te što je vrlo lako, i ne zahteva puno stručnosti. Ali mane su što je bolno, i ne traje dugo. Posle 2-3 dana dlačice opet porastu. Moj savet vam je da kupite kvalitetnu i oštru pincetu. 


- Drugi način je čupanje sa voskom. Vosak možete kupiti u apoteci ili drogeriji. Postoje dve vrste voska, to su hladan i topli vosak. Ja koristim ovaj topli, o njemu znam više pa ću o njemu i pisati. Prvo ga samo ugrejete (pod određenom temperaturom, koja je zapisana na pakovanju). Zatim ga pomoću posebnog štapića nanesete, i čekate da se osuši. Kada se osuši samo uhvatite za kraj i povučete, i to je sve. Prednosti su što dlake neće rasti neko vreme (oko 2 nedelje), i jer je brzo i ne zahteva mnogo vremena. Mane su jer je vrlo bolno, i vrelo, a i postoji mogućnost da će se koja kap sliti ukoliko niste potpuno mirni. Znam iz iskustva. Tako da vam je moja preporuka da uradite ovo kod kozmetičara, ili zamolite nekoga da vam uradi. 


- I poslednji način je trajno odklanjanje kod kozmetičara. Prednost je svakako, što su dlake uklonjene zauvek. A mane su jer je vrlo bolno, a pored svega i skupo. 


- I za kraj par saveta. Nikako nemojte zapostaviti brigu i negu o obrvama, jer pogotovo ako ste ih čupali pincetom dlačice će biti veće i guste. Tako da morate da se brinete o njima. I moja preporuka vam je da ih ne istanjujete previše, jer je nekako lepše da izgledaju prirodnoje. I uvek pre čupanja obavezno nanesite kremu da vam se ne zacrveni koža, a i ublaži se bol. ☺

To bi bilo to od posta. Nadam se da sam vam pomogla, iako post nije bio predug. Vidimo se! ☺


17 коментара:

  1. Zanimljiv post, no ja ne trebam uređivati svoje obrve jer su dovoljno guste i uredne! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Post je veoma interesantan. Kao i uvek nasla si fenomenalne slike. Ja sam savim zadovoljna svojim obrvama tako da ih ne moram nesto puno doradjivati, ali ako mi to ikada bude potrebno ponovo cu procitati ovaj post.

    ОдговориИзбриши
  3. Smesan uvod haha. ♥
    Post je veoma dobar, ja sam iskreno zadovoljna svojim obrvama bar za sada. ♥
    Nina , napisi mi tvoj mal da ti se javim u vezi saradnje. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni i nije bas, mislim desna obrva mi je da i ne govorim. xD
      Hvala. ♥ mail: ninavidic17@gmail.com

      Избриши
  4. Odličan post ! Žao mi je što ti se to desilo , ali srećom što imaš nešto da ti ''spase život''. ahah . Ja još nisam čupala obrve , tako da mi ovaj post nije bio najpotrebniji , ali sam ipak pročitala sve od početka do kraja i shvatila , da kad budem uređivala obrve , ovo će mi sigurno trebati . Hvala na savetima ! ♥

    Novi post -----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ja također čupam samo između obrva i ako mi neka 'iskoči'. Nemam potrebu za nekim većim uklanjanjem jer sam zadovoljna odlikom obrva, a kada čupate pincetom, osim kreme, pomaže i topla voda (prije čupanja samo navlaži područje obrva toplom vodom). Odličan post, tvoj blog mi je iskreno jedan od najdražih. ♥♥

    http://angieslittlesecrets.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман3. јул 2015. 23:33

    Imaš sreće što je letnji raspust. To je olakšavajuća okolnost. Da sam ja na tvom mestu to bi se sigurno desilo dan pred polazak u školu! Meni je jedna žena to radila voskom, mada sama to ne bih znala. Odličan post. Vrlo originalno. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ja idem kod kozmeticarke da mi cupa, na svake dve sedmice, ni ja nisam srecnik, obrve su bile uzasne pre cupanja. A mrzim sto moram da uklanjam dlacice jer me to mnoogo boli. Sreća tvoja što si na raspustu, ja sam u sred skolske godine uzela sama da ih počupam i makazama (kada sam ih skracivala) sam osekla prednji deo -.- Mesec dana sam čekala da izraste i popunjavala ga olovkama. Hahaha :) Inače, odličan i vrlo originalan post! ❤

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман4. јул 2015. 23:43

    Baš mi se dopada ovaj post. Ja inače idem u kozmetički salon da mi čupaju obrve. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Super mi je ovaj post, super si napisala. :) Nikad nisam probala čupati voskom, mislim da se ne bih usudila to haha. :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши