среда, 29. април 2015.

Things To Know Before Prom With Nina!❤

Hej drugari!☺
Sedim ja tako, i razmišljam kakav post da pišem, i onda mi padne na pamet-jao uskoro će matura! Pa znam da su se već skoro svi pripremili jer je stvarno uskoro, a nekima je i bila, mada je u mojoj školi tek za mesec dana, ali nije na odmet da sad napišem post, jer nije sve u haljini, i cipelama ima pre mature mnogo toga da se uradi. I da, počinjem novu rubriku Things To Know Before...With Nina, heh. Pa da ne udogovlačim, idemo na post.☺

Odeća:

Ovo je najosnovniji, ali definitivno i najteži deo. Tu je toliko haljina koje treba isprbati, i toliko radji koje treba posetiti, ali uz malo organizacije sve se lakše postigne. Pa kao prvo pre nego što odete u sam šoping, najbolje je da odprilike znate kakvu haljinu biste voleli da kupite (razgledanje kataloga, modnih magazina, gledanje po internetu i dr.) da se ne nađete u situaciji da se pred vama stvori 1OO haljina, i vi nemate pojma kakvu da kupite. Takođe veoma je bitno da kupite odgovarajuću haljinu, tj. ona koja je prikladna vašim godinama, i vašem izgledu. Većina vas tek završava 8. razred, i ima malu maturu, tako da je bitno da haljina ne bude mnogo provokativna (prevelik izrez, prekratka). Što se tiče obuće, po meni je malo glupo da neko ko ima 14/15 godina nosi štikle, naravno one mogu da uđu u obzir ali da ne budu previsoke. Tu su uvek baletanke, i po meni su one najbolji izbor za malu maturu. Tu su takođe i torbice, neka  budu male, dovoljne da vam u njih stane osnovno (novac, telefon, sjaj za usne...).
A u nakitu uvek treba biti umeren, pa ako izaberete neku upadljiviju haljinu bolje da ne stavljate nikakav nakit, ili neki sitniji.





Šminka:
Kod izbora šminke su uvek ukusi različi, neko voli manje da se šminka, a neko više. Pa evo nekih mojih predloga kako je super za svakoga (negde na sredini) a negde ima i malo više.




Kosa:
Kosa uvek prva zapada za oči, a matura je ipak poseban dan, tako da morate imati posebnu frizuru.☺
Ove su me je doslovno oborile sa nogu, preslatke su sve. Prosto su savrše za priliku poput mature.  Izgledaju eleganto, i u isto vreme nekako girly, a prelake su za pravljenje, tako da ih i sami možete napraviti.


Ombre poput ovoga izgledaju divno, pogotovo sa loknicama dole. Kad ja budem išla na maturu, mislim da  ću imate ovakav.


Wow, ova mi se mnogo sviđa, a i predivna je za maturu.

Pratilac:
Nije bitno da vaš pratilac bude vaš dečko ili simpatija, uvek to može biti drug, ili jednostavno da idete u grupi sa drugaricama. I takođe vam je moja preporuka da ukoliko vas neko pita da ide sa vama na maturu, prihvatite. Nije bitno da li je to drug, koji vam se ne dopada, ali bilo bi stvarno nepristojno da ga odbijete, i sami zamislite kako bi bilo vama da vam neko to uradi.


Eto, to je sve za danas. Izvinite zbog prekasno postavljenog posta.♥
I da, sutra treba da dobijem pismeni iz srpskog, držite mi fige da dobijem peticu, heh! ☺








15 коментара:

  1. Super post. :) Sve si pelo objasnila. ♥ Slazem se sa delom gde si posala o pratiocu i haljine su preslatke kao i make up
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđa mi se post. Slažem se oko odabira haljine - bitno je da prvo znamo kakvu otprilike želimo. Kako ja ove godine imam malu maturu, znam da bih trebala da znam šta želim ali eto, ni sama nisam sigurna. Neka haljina mi se ne dopadne na prvu loptu, a kad je obučem i vidim da mi lepo stoji - predomislim se. Tako da, teško meni sa odabirom haljine.
    Što se tiče šminke, neću ništa prenapadno, ali ni previše ''nude'' jer ipak želim da se vidi da sam se potrudila ali da ne preteram.
    Što se tiče frizure, to će zavisiti od haljine. Da li će kosa biti podignuta ili neke lokne ili šta već. Meni je matura 12. juna. Imam još vremena, ali već je došlo vreme kada treba da se polako spremam.
    A par dana posle toga, tačnije 15. je prijemni. Eee, muke moje! :D

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  3. Sve haljine su predivne. Jako si lepo napisala post. Takodje,mislim da je vazno da se dobro osecamo u onome sto dmo odabrali za taj dogadjaj.♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super izbori haljina, frizura, mejkapa- sve izgleda predivno, nije nikakvo čudo što se je teško odlučiti za samo jedno :) Pratim preko gfc pa ako hočeš, možeš uzvratiti :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post. Drago mi je da si pisala o maturi jer i ja imam maturu za mesec dana i svaki ovakav post je i vise nego dobrodosao. Mnogo mi se dopadaju ideje za frizuru , kao i ideje za sminku. I mogu ti reci da si mi mnogo pomogla. Cak sam i citajuci ovaj post odlucili kako cu da se nasminkam. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post stvarno! Sve kombinacije su super, kao i makeup look-ovi. :)♥

    GIVEAWAY NA → Fashionholic - yeahh

    ОдговориИзбриши