субота, 10. децембар 2016.

THE CHRISTMAS TAG



- Kao što i sami vidite za danas sam za vas pripremila još jedan praznični post, a ovog pita u pitanju je Christmas Tag. Mislim da je super da na neki način otpočnem sezonu ovih postova (iako je počela od prethodnog) sa tagom i prostim odgovaranjem na pitanja, tako da hajde da počnemo.

Koji je tvoj omiljeni Božićni film?

- Hm, pa ako nešto za vreme praznika radim, to je definitivno gledanje filmova. Najviše volim one animirane poput Kako je Grinč ukrao Božić ili Noćna mora pre Božića. Ali takođe volim i Gremline, Sam u kući, The Holiday (čini mi se da je srpski prevod za ovaj film Ljubav i praznici ili tako nešto).  Ove godine mi je u planu da odgledam još Božićnih filmova, pa mi recite u kometnarima neke predloge. ☺

Da li si ikada imala "Beli Božić"?

- Jedna od prednosti života u Srbiji jeste što uvek u toku zime pada sneg, tako da skoro svaki put imamo "Beli Božić". Naravno, nekad se desi da se baš za Novu godinu ili Božić pogodi da nema snega a u novembru je uveliko padao, ali uglavnom je sve na svom mestu. 


Gde obično provodiš praznike?

 - Za mene praznici poput Božića, Badnje večeri i sličnih trebaju baš da se provedu sa porodicom, a tako i bude svake godine u mom slučaju. Dok sam za Novu godinu uvek negde sa drugaricama. 

Koja ti je omiljena Božićna pesma?

- Imam ih previše, stvarno volim da je slušam. Od Last Christmas do All I Want For Christmas Is You, ali najomiljenija mi je recimo Shake Up Christmas.


Da li ikada otvaraš poklone na Badnje veče?

- Kod mene ne postoji određen dan kada otvaram ili dobijam poklone. Od prvog decembra pa sve do Božića dobijam poklone od nekoga tako da kada ih dobijem tada ih i otvorim. ☺ 

Da li znaš imena svih Deda Mrazovih irvasa?

- Da li je i bitno, haha? ☺ Iskreno, jedini koji znam je Rudolf, a za ostale nisam sigurna.


Kojim prazničnim tradicijama se najviše raduješ ove godine?

- Svim iskreno! Porodičnim skupovima kada gledamo filmove, razmenjivanjem poklona, ukrašavanjem kuće, celim Božićnim danom...

Da li je tvoja jelka pravo drvo ili lažno?

- Lažno.

Koja je tvoja omiljena praznična hrana, slatkiš ili grickalica?

- Božićni kolačići!

Koji je najbolji Božićni poklon koji si ikada dobila?

- Stvarno cenim sve poklone koje sam ikada dobila, i ne mogu da ih odvajam. Tako da stvarno ne znam,  ne sećam se jedne stvari koja je bila baš najbolja.

Koje je tvoje mesto iz snova da posetiš za vreme praznika?

- New York. Zapravo volela bih da ga posetim bilo kad ali za vreme praznika izgleda nekako najčarobnije.


Da li si pro u zavijanju poklona ili ipak uvek fejluješ?

- Nisam toliko loša, ali iskreno ni ne mogu sebe nazvati profesionalcem haha. Nešto između, valjda. ☺

Najupamćeniji praznični trenutak? 

- Pa, kada sam otišla na nekoliko dana na Kopaonik sa porodicom pre dve-tri godine je bio stvarno jako lepo i za pamćenje, mada ima ih stvaro dosta.

Kako si saznala istinu o Deda Mrazu?

- Ja sam bila to dete koje nikada nije ni verovalo u Deda Mraza, želela sam da on postoji, ali sam znala da ne postoji i da mi mama i tata kupuju poklone i ostavljaju ispod jelke, tako da mogu reći da nikada i nisam nešto posebno verovala u njega. 



Da li praviš Novogidišnje odluke i da li ih se pridržavaš?

- Pravim ih a pridržavam ih se možda prva dva-tri meseca. Valjda ove godine bude bolje.☺

Šta čini praznike posebnim za tebe?

- Cela ta atmosfera, ceo grad okićen, sve kuće u raznobojnim lampicama, sneg, ljudi su euforičniji, srećniji. Okup sa mojom porodicom, tradicije svake godine... ☺


- I to bi bilo sve za ovaj post, nadam se da ste uživali. Pitanja sa engleskog sam uzela sa ovog bloga, ako nekoga zanima. A mi se vidimo u sledećem postuu! ♥


20 коментара:

  1. Posto vec krades slike sa interneta mozes bar izvor staviti odakle su

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Krasti slike i uzeti ih sa nekog sajta koji je namenjen da se sa njega uzimaju slike nije isto. Inače, sve slike koje stavljam na blog a da nisu moje, su sa Pinteresta ili We heart it-a.

      Избриши
  2. Mislim da nije lepo od Anonimnog što se tako ophodio prema tebi. Ti ne kradeš slike, jer nigde ne piše da se ne sme uzimati slike sa Interneta. Skoro svaaka blogerka koja ima manje od 100 čitaoca ima slike sa interneta, a neka koja ima i više čitaoca koristi internet za to. Još jednom, nije lepo što ostavljaš ovakve komentare. Zamalo da zaboravim, tag je odličan a odgovori su veom zanimljivi. I ja sam uradila jedan tag.

    LifeInMyStyle | Winter Tag!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno ne zanimama me šta neki anonimni misli, ali slažem se sa tobom. Inače, hvala. :)

      Избриши
  3. Samo pitam..zašto moramo staviti odakle su slike?Mislim vidi se da je slika ili sa pinteresta,tumblra ili we heart it-a,tako da..nema potrebe staviti odakle je!
    Odavno nisam čitala tvoje postove,stvarno odličan TAG i drago mi je što si ga napisala♥
    http://natalijabeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Zanimljiv tag. Volim ovakve postove jer onda otkrijem još nešto dodatno o toj osobi. Super si slike odabrala. :)

    My little corner

    ОдговориИзбриши
  5. Bas mi se svidjaju tvoji postovi, jako su misticni i mastoviti. Drago bi mi bilo da pogledas i ti moj blog.
    Zapratila sam te na blog, ako zelis uzvrati:http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Baš si slatko odradila tag,a slike koje si izabrala su preeslatke ❤❤!

    Giveaway na blogu!
    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Duper tag,dopadaju mi se rvoji odgovori. Mislim da su praznici u NY predivni, i da bi bilo sjajno jedne godine se u to vreme zadesiti tamo :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post. Na dosta pitanja bih isto odgovorila, pogotovo ono za tradicije. :)

    ОдговориИзбриши