четвртак, 6. август 2015.

It's Time To Moving On, school in in the projects!


- Da, Nina, opet kasniš, sezona školskih postova je odavno počela! Da, znam, sada je vreme da sve blogerke, a i blogeri počnu sa back to school postovima, a ja imam u planu sve sem toga. Tu je jedan tag, čini mi se dve saradje, i još mali milion stvari. A i moram da se opomenem da završim sa gledanjem pete sezone PLL-a, a šta je sa čitanjem? Pa samo sam 3 knjige pročitala na raspustu, a u planu imam još 3-4 da pređem. A kao dodatak, prikuplajnje stvari za novu školsku godinu. Jao, sad se opet istresam ovuda, a da stvar bude još gora, malo pišem u prvom, a malo u trećem licu. Ali moram da napomenem da tu ima i milion pozitivnih stvari, npr. u Ponedeljak idem na more, a i treba da mi stigne Kaćin paketić, i upravo pijem omiljenu kafu, hepii! ☺ Sada malo i ja, nova školska godina, utisci, pripreme, serija postova, i ostalo.


- Ne znam za vas, ali ja biram opciju tri, to sve muke leči. Mislim, pored testova, dosadnih nastavnika, kao i učenika, tu je hiljadu pozitivnih stvari. Opet prijatelji, nova iskustva, razne zgode i nezgode, i dosta smeha. Dovoljan povod da joj se radujemo? ☺


- Prikupljanje pribora je definitivno najzabavniji deo. Gomila boja, modela rančeva, i ostalo. A pored toga, tu je shopping koji se tiče odeće. Planiram nabavljanje stvari čim se vratim sa mora, a odeću sam već obezbedila, bar veliki deo. Uskoro haul, kada se prikupe potrebni uslovi, haha. ☺



- Da li sam vam pomenula da nosim naočare za vid? Biće veselo, ne nosim ih stalno, samo u toku časa, i za kompjuterom, zbog male dioptrije. Ali se svakako u njima se osećam kao štreber, dok bez njih, kao slepac. Uz neke outfite izgledaju jako lepo, potpuno su crne, i otprilike su velike kao ove sa gornje slike, samo crne i malčice drugačijeg oblika. Tako da se lepo i uklapaju uz dosta stvari.


- Svakako lepa stvar kod početka škola jeste neka euforija, ceo blogger bruji o tome, sve youtuberke snimaju o tome, svi pričaju o tome. Sa sasvim druge strane, još nisam počela sa domaćim. Da budem iskrena, nemam pojma šta imam uopšte! Pa dobrooo, snaćiću se, VALJDA.

- Dobro, to bi bilo to, kao neki malecki uvod. Sada idem, neće se epizode odgledati same. Btw, moram rano da legnem, jer ujutru rano idem za Beograd. Sve u svemu, vidimo see! ☺

29 коментара:

  1. Super post.Uzivala sam dok sam ga citala!

    joxykutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Srećan put za Beograd! Mene baš raduje euforija sa Back to school postovima, obožavam da ih čitam! Ali se ne radujem puno školi, jer me ove godine čekaju strožiji nastavnici, prijemni, više učenja... :/ :* Super post, inače hehh :D
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Pocetak ovog posta me bas nasmijao :)

    Ppgledaj noj blog i novi post ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Ma i ja mislim o svemu drugom osim o tim postovima. Jedva čekam, jedva čekam da ga napišem, a kad krenem blago rečeno me mrzi. Uživam u pripremama za svaku novu školsku godinu! :) Divim ti se, ja još nisam završila ni sa prvom sezonom PLL, čini mi se da što više gledam to sam dalje kraju haha. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajooj, pa jedva sam stigla, vec par meseci gledam. Bukvalno sam luda za serijom, opet nove misterije, zbunjujuce je, ali cu "patiti" kada zavrsim haha. :D

      Избриши
  5. Mislim da će nam dobro doći malo drugačiji postovi koje ćeš izbacivati, posebno sada, kada masovno počnu da izbacuju Back To School postove. :) Ja sam se već pripremila, napravila 3 - 4 DIY projekta i srećna sam što sam dobar deo posla oko slikanja odradila. Želim ti lep provod na moru, a kada se vratiš, sve će te čekati, počevši od punog Bloggera sa BTS postovima, pa onda i škola. <3

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Slazem se sa Anjomda ce ti tvoji " neobicni " postovi za vreme kada pocinju " Back to school " ideje biti pravo osvezenje za nas citaoce. Ni ja nemam u planu da pravim nesto slicno jer ce mi biti dosta i citanja svih tih postova , a kamoli da ih i ja sama pisem. Inace ne stigoh da ti cestitam na 100 + clanova koje si prikupila od marta OVE godine. Ooogroman uspeh za tako kratko vreme. I da kada sam vec krenula sa pohvalama i cestitkama da pohvalim i izgled bloga. Toliko je jednostavan , a opet toliko upecatljiv. Svaka cast na postignutom efektu. Pozdrav lepotice samo tako nastavi ,<333

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Jako zanimljiv post, nekako si ga pisala na drugačiji način od ostalih blogerki, što je i unelo zabavu i smeh u njega!
    Malo se radujem zbog početka škole, sva ta kupovina je kao stvorena za mene, ali opet tu dolaze i učenje, nastavnici... Ako ništa drugo, bar BTS postovi :) ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Lepo napisan post <3 Uuu,imas bas lepe naocare,takvog slicnog oblika su moje omiljene!

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Lepo napisan post <3 Uuu,imas bas lepe naocare,takvog slicnog oblika su moje omiljene!

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super post ♥ Ako mozes pogledaj moj blog i preplati se ako hoces uzvracam
    llis9.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  12. Great, you write a very nice posts :)
    Visit my blog http://blackdrawinglifestyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan uvod Nina. :)
    Jedva cekam tvoje postove i srećan ti put

    Pogledaj mail

    ОдговориИзбриши
  14. Nina tvoj blog je prekrasan, super si ga uredila. Ne kasniš uopće, ovaj post je tako sladak i sigurno si slatkica s naočalima za vid. Jedva čekam buduće postove!

    VRATILA SAM SE NA BLOG - Pogledaj novi post i ostavi komentar, puno mi znači. - http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши